שרון. יוביל את נבחרת הנוער



נבחרת הנוער מעלה הילוך
ברק חקלאי ,26/06/2013

ביום שישי תצא ישראל לשלושה משחקי הכנה מול פולין. מהסגל שוחררו שישה כדורסלנים, ביניהם שחקן העונה, יפתח זיו וכן הצמד שהוביל את עירוני רעננה לאליפות, ירין איינהורן ונמרוד רינסקי.


נבחרת ישראל לנוער המתכוננת לאליפות אירופה דרג ב' שתיפתח במקדוניה ב-18 ביולי תצא ביום שישי הקרוב למסע הכנה בפולין. הבחורים של אריק אלפסי ודני גוט יפגשו את הנבחרת המקומית שלוש פעמים ולאחר מכן ישובו ארצה לשבועיים אחרונים של הכנה.

הסגל של אלפסי שכלל בתחילת החודש 20 שחקנים, קוצר לקראת הנסיעה ל-12 בלבד. המאמן ש"סבל" מעודף בעמדות הגארדים, החליט לוותר על שירותיהם של מספר שחקנים שבלטו מאוד העונה והובילו את קבוצתיהם להישגים. הראשון הוא שחקן העונה בליגה לנוער, יפתח זיו, ממכבי חיפה. שניים נוספים הם ירין איינהורן ונמרוד רינסקי מהאלופה, מכבי רעננה.

בנוסף לשלושה גם ערן טיסונה ונטע סגל מהאקדמיה קיבלו הודעת שחרור ודניאל דנינו מאליצור עירוני נתניה. נמרוד לוי הפצוע ואלון ניניו אומנם לא ייצאו עם הנבחרת לפולין, אבל ישובו לאימונים עם חזרתה לישראל.

סגל הנבחרת: רגב זנזורי, יוחאי צוקרמן, יונתן מור, רומן סורקין ואליה סרור (אקדמיית וינגייט), חואקין שוכמן (גלבוע/מעיינות), יבגני חולדוב (מכבי ראשל"צ), איתי שגב, עידן זלמנסון וגל גילינסקי (מכבי ת"א), אור קהל (עירוני ר"ג) ונאור שרון (הפועל חולון).

אלפסי התייחס להכנות: "אנחנו בשלבי למידה והתפתחות לקראת אליפות אירופה במקדוניה. הנבחרת נראית היום הרבה יותר יציבה ומאוזנת. כמובן שאלו משחקי אימון טובים בשבילנו וסימולציה לאליפות אירופה עם משחקים יום אחרי יום. אנחנו רוצים להתגבש ולקדם את השחקנים כפרט וכנבחרת ולחזור טובים יותר לשבועיים נוספים בארץ וכמובן לנסות להביא את נבחרת הנוער לדרג א' באירופה".

ישראל הוגרלה לבית ג' שם תתמודד ככל הנראה עם שבדיה על המקום הראשון בשלב המוקדם. יריבות נוספות של הנבחרת הן סלובקיה, רומניה, שוויץ וסקוטלנד. שלוש המדינות שיסיימו במקומות הראשונים בטורניר יעלו לדרג א'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();