אלפסי. מתכוננים לאליפות



פורסם סגל נבחרת הנוער
ברק חקלאי ,03/06/2013

אריק אלפסי זימן 20 שחקנים לקראת אליפות אירופה. 9 מהם מהאקדמיה, 11 מהקבוצות. רועי איילון נופה במפתיע. נאור שרון, עידן זלמנסון ואיתי שגב צפויים להוביל.


נבחרת הנוער בהדרכתם של אריק אלפסי ודני גוט ממשיכה בהכנותיה לקראת אליפות אירופה דרג ב' שתיפתח ב-18 ביולי במקדוניה. לאחר שבועות של אימונים גובש הסגל הרחב הכולל בתוכו 20 שחקנים. הקאדר של אלפסי חולק כמעט באופן שווה בין האקדמיה (תשעה שחקנים) לקבוצות השונות (11 שחקנים). בהמשך ההכנות הוא יצומצם ל-12 שהם יהיו אלה שיטוסו לאליפות.

השם הבולט שאינו מופיע ברשימה הוא זה של רועי איילון, שחקן קבוצת הבוגרים של בני הרצליה בעונה וחצי האחרונות. הקלעי נבחר כזכור לפני מספר שבועות ע"י מאמני הליגה לנוער וגולשי אתר "ספסל" לחמישיית המצטיינים של העונה. איילון הספיק להתאמן עם הנבחרת מספר מועט של פעמים, בעקבות השתייכותו לסגל הבוגר של הרצליה ומשחקי הפלייאוף עם קבוצת הנוער של המועדון. למרות זאת הוחלט באופן מפתיע לנפותו.

לפני עונה הוביל איילון, כשהוא בן 16 בלבד, את תיכון היובל הרצליה לזכייה מרשימה בליגת בתי הספר עם ניצחון 41-78 על עמק החולה, תוך כדי שהוא מספק 16 נק', 17 רב', 5 אס' ו-3 חט'. ב-2011 נמנה על סגל נבחרת הקדטים של נתי כהן ולמרות שלא זכה לקרדיט רב סיים את האליפות עם 8 נק' ו-3.4 רב' עם 40% מחוץ לקשת ב-16 דק' בלבד.

מי שעתידים להוביל את הנבחרת של אלפסי הם נאור שרון שהחל את השנה בצרפת, אולם בהמשך שב ארצה ושיחק במדי קבוצת הבוגרים של הפועל חולון, עידן זלמנסון שנבחר אף הוא לחמישיית העונה בליגה לנוער, ואיתי שגב, מקבוצת הבוגרים והנוער של מכבי ת"א.

שאר הסגל: נטע סגל, רגב זנזורי, יוחאי צוקרמן, יונתן מור, נימרוד לוי, אליה סרור, אלון ניניו, רומן סורקין, ערן טיסונה (אקדמיית וינגייט), גל גילינסקי (מכבי ת"א), נמרוד רינסקי, ירין איינהורן (מכבי רעננה), יבגני חולדוב (מכבי ראשל"צ), חואקין שוכמן (גלבוע/מעיינות), דניאל דנינו (אליצור עירוני נתניה), אור קהל (עירוני ר"ג), יפתח זיו (מכבי חיפה).

ישראל שובצה לבית ג' יחד עם שבדיה, רומניה, סלובקיה, שוויץ וסקוטלנד אותה תפגוש ראשונה ב-18 ביולי. שתי הראשונות מכל בית מעפילות למשחקי הדירוג 1-8 כשהשנה שלוש הראשונות באליפות יעלו לדרג א', מה שנותן לנבחרת סיכוי גדול יותר בנסיונותיה לשוב לבמה המרכזית של הכדורסל האירופאי אחרי היעדרות של שלוש שנים.


איילון. נופה מהסגל






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();