יוחאי צוקרמן. האקדמיה מרשימה בקרואטיה



אקדמיה: מסע לקרואטיה
ספסל ,18/11/2012

שנתון 1995 של פרויקט הכדורסל בוינגייט מתארח בימים האחרונים במדינת הכדורסל האירופאית כאורח של ניקולה וויצ'יץ וקבוצת ספליט. פרטים בפנים.

כחלק מהשנה באקדמיה לכדורסל בוינגייט יוצאות הקבוצות השונות בפרויקט למסעות ברחבי אירופה. בשבוע האחרון הגיעה תורם של שחקני שנתון 1995 בהדרכתם של דני גוט ורועי מייזליק. הקבוצה התארחה באקדמיה של ספליט המנוהלת ע"י שחקנה לשעבר של מכבי ת"א, ניקולה וויצ'יץ'. במסגרת המסע נערכו בסופ"ש האחרון שני משחקי אימון מול קבוצות קרואטיות מקומיות.

במפגש הראשון גברה האקדמיה בקלילות על נערי ג'ולי בתוצאה 59-96. יוחאי צוקרמן היה מצוין עם 27 נק' כשנמרוד לוי הוסיף 20 אישיות. אמש (שבת) ניצחו הישראלים את קבוצת זאדאר 83-106 עם 24 נק' של אלי שיפטון ו-15 מהרכז, רגב זנזורי. לשנתון 95 מצפה משחק נוסף היום (ראשון) ולאחר מכן ימשיכו השחקנים להתאמן באקדמיה של ספליט במשך יומיים נוספים.

קבוצת האקדמיה ילידי 95', הינה הקבוצה הבוגרת מתוך שלוש קבוצות הבנים של האקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט וחלק גדול משחקניה נמנים על שחקני נבחרת הנוער שתשחק בקיץ הקרוב באליפות אירופה דרג ב'. הקבוצה אומצה ע"י איש העסקים רענן כץ, שעד כה תרם לאקדמיה 200 אלף דולר ובקרוב יתקיים אירוע מיוחד בו תקרא הקבוצה על שמו. כץ שביקר באקדמיה, התרשם מהפעילות בה ומהדרך העבודה והבטיח להיות מעורב גם בעתיד.

גוט התייחס ליציאה למסע: "מטרת הנסיעה שלנו היא לתת לשחקנים אפשרות לצבור ניסיון בינלאומי ואני שמח שזה קורה במדינת כדורסל כמו קרואטיה. אנחנו מתארחים באחת האקדמיות הבכירות והטובות באירופה, זו של ניקולה וויצ'יץ'. בשנה שעברה התארחתי אצלם במשך חודש אחרי שהבן שלי התאמן שם במשך 4 חודשים בשנתיים האחרונות ואין לי ספק שהביקור הזה יתרום לכולנו".

סגל האקדמיה שיצא לקרואטיה כולל את רגב זנזורי, אלי שיפטון, דור יורן, יונתן מור, אליה סרור, נמרוד לוי, יוני דוד, אלון ניניו, נטע סגל, ראיין דניאל, יוחאי צוקרמן ודור גולדנברג.


שחקני האקדמיה עם ניקולה וויצ'יץ'






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();