כנס "אתנה" למאמנות ומאמני כדורסל
ספסל ,24/09/2012

היוזמה החדשה של איגוד הכדורסל ו"אתנה" תצא לדרך בכנס גדול שיתקיים ב-12 לאוקטובר. הכנס הוא יריית פתיחה למפגשים חודשיים אליהם מוזמנים מאמנות, מאמנים והעוסקים בכדורסל הנשים, להרצאות, שיחות, פיתוח וקידום כדורסל הנשים. הכנס יתקיים בכפר המכבייה, ההרשמה בעיצומה.

איגוד הכדורסל ו"אתנה – המועצה הציבורית לקידום ספורט הנשים בישראל", מוציאים לדרך פרוייקט חדש שנועד לחבר את מאמני ומאמנות כדורסל הנשים והנערות בישראל יחד למפגשים חודשיים שמטרתם גיבוש בין אנשי המקצוע הפועלים בענף, שיח דעות על מצב הענף והעשרת הידע באמצעות הרצאות שונות.


הפרוייקט ייקרא "60-60" ומשמעותו, שעת הרצאה ושעה של שיח פתוח על נושאים הקשורים לכדורסל הנשי בישראל, הכוונה לקיים כנסים כאלה פעם בחודש ולרתום מספר רב ככל של משתתפים שיגיעו ויתרמו את חלקם.



הכנס הראשון יתקיים בכפר המכבייה ביום שישי 12/10/2012 בין השעות 08:30-14:00.

לאחר התכנסות ונשיאת דברי ברכה של אבנר קופל, יו"ר איגוד הכדורסל, עומרית ינילוב-עדן, מנהלת היחידה המקצועית באתנה ומשה וינקרנץ, יו"ר ארגון המאמנים, תתקיים הרצאתו של הדר' יאיר גלילי, סוציולוג ספורט ודיקן המכללה במכון וינגייט, בנושא "ניצחון או הרגל"
לאחר מכן ינחה יו"ר ארגון השופטים, מר ראובן וירובניק, דיון פתוח בנושא "יחסי מאמנים-שופטים".

ובחצי השני של היום שיהיה בהנחיית אלי רבי , יתקיים פאנל מקצועי "טיפול מצוינות במסגרות בינוניות, המכתיבה את רמת האימון" בהשתתפות זיו ארז, רפי בוגטין, דליה בושינסקי וחנוך מינץ.
כאשר יחתום את היום שיח פתוח למשתתפי הכנס – "כדורסל נשים לאן?".



ההשתלמות תסובסד ע"י "אתנה", כך שהשתתפות בכנס תעלה 40 ₪ בלבד (וכוללת ארוחת צהריים), להאשמה יש לשלוח צ'ק לפקודת איגוד הכדורסל (לידי תמר מעוז).
לפרטים נוספים והרשמה: tamar@basket-ball.co.il
מספר המקומות מוגבל.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();