בית הלחמי. יעודד את אנגליה



נוער: ניצחון על אסטוניה ופזילה לאנגליה
ספסל ,16/08/2012

נבחרת הנוער גברה אמנם על צ'כיה, אבל זקוקה לחסדי אחרים כדי להעפיל לחצי הגמר. ב-15:00 חייבת ישראל לגבור על אסטוניה, ואז העיניים יינשאו למשחק של צ'כיה מול אנגליה. ניצחון אנגלי יעשה את העבודה, ניצחון צ'כי ותיאלצו לשלוף מחשבונים. כל האופציות בפנים.

הניצחון של נבחרת הנוער על צ'כיה השאיר את הסיכוי שלנו לעלות למשחק על כרטיס לדרג א', אבל גורלנו לא בדיוק בידינו. לישראל אין כל סיכוי לסיים במקום הראשון בבית, אבל גם בשביל לסיים במקום השני ששווה העפלה לחצי הגמר, היא לא תלויה בעצמה.

א. ניצחון של אנגליה
התסריט האופטימלי מבחינת ישראל, שמחזיר את הכדור לידיים שלה. ניצחון של הכחולים-לבנים על אסטוניה מעלה את ישראל לחצי הגמר מהמקום השני בבית.

ב. ניצחון של צ'כיה בנקודה
ניצחון של הצ'כים בנקודה אחת יקבע בית משולש שבו אנגליה כמובן נשארת במקום הראשון. מכיוון שבפיב"א עובדים עדיין על פי יחס סלים (כמות הנקודות שנקלעה חלקי כמות הנקודות שנספגה) ולא על פי הפרש סלים (אותה פעולה, רק עם חיסור במקום חילוק), ישראל תצטרך לקוות לתוצאה שלא תעלה על 64:65. במידה והצ'כים יקלעו בניצחון זה 65 נקודות ומטה, ישראל תעלה. במידה והם ינצחו 65:66 ומעלה, צ'כיה תעלה.

ג. ניצחון של צ'כיה בהפרש של 2-19 נקודות
שוב נוצר בית פנימי, אלא שבו לישראל אין שום סיכוי לעלות בגלל התבוסה לאנגליה במשחק הפתיחה. ברגע שצ'כיה מנצחת ביותר מנקודה, היא כבר עוקפת את ישראל ביחס הסלים הפנימי, בעוד האנגלים יכולים להרשות לעצמם להפסיד עד כ-10 הפרש כדי להישאר במקום הראשון, ועד כ-20 הפרש כדי להישאר במקום השני.

ד. ניצחון של צ'כיה ב-20 הפרש ומעלה
צ'כיה עולה למקום הראשון בבית בזכות יחס סלים עדיף, ישראל רק זקוקה לניצחון על אסטוניה בכל הפרש כדי לעלות מהמקום השני.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();