רפי בוגטין



הנערות המריאו לאליפות אירופה
ספסל ,24/07/2012

נבחרת הנערות של ישראל המריאה לפנות בוקר לאליפות אירופה דרג ב' במקדוניה במטרה לעלות לדרג א'. הנבחרת תתמודד מול פורטוגל, אוסטריה והונגריה בשלב המוקדם. "המשימה שלנו היא לעלות דרג", אמר רפי בוגטין.

נבחרת הנערות של ישראל בהדרכת רפי בוגטין ונועה רקאנטי שובצה לבית א' בשלב המוקדם יחד עם שלוש נבחרות נוספות. בכל אחד מארבעת הבתים (שניים של ארבע קבוצות ושניים של חמש) יעפילו לשלב שמינית הגמר שתי הראשונות. הנבחרות שלא יסיימו במקומות הראשונים יפלו למשחקי דירוג על מקומות 9-18.

ישראל תחל את משחקיה במסגרת האליפות במקדוניה ביום חמישי (20:30) מול נבחרת הונגריה. בשבת תפגוש ישראל את נבחרת אוסטריה (13:45) ובמשחק האחרון בסיבוב הראשון את נבחרת פורטוגל (13:45). שאר הנבחרות המשתתפות בטורניר הן בלארוס, בולגריה, דנמרק, אנגליה, מקדוניה, פינלנד, לטביה, גרמניה, ליטא, מונטנגרו, נורבגיה, סקוטלנד, שוויץ ואוקראינה. בשנה האחרונה סיימה הנבחרת את הטורניר במקום השמיני, ולפני שנתיים במקום ה11. ב2009 סיימה ישראל במקום הרביעי את האליפות שהתקיימה באילת.

"זו נבחרת שמאוד קל להתחבר אליה, השחקניות מאוד מחויבות וחדורות אמונה, הן מגובשות עם הרבה כישרון וכיף לצאת עם נבחרת כזו למשימה", אמר מאמן הנבחרת, רפי בוגטין, לקראת היציאה לטורניר. "להערכתי הונגריה היא הנבחרת החזקה בבית, על פורטוגל ואוסטריה אין לי הרבה אינפורמציה, אבל לשמחתי הטורניר בנוי כך שנוכל לצפות בשתיהן וכך להתכונן אליהן", הוא הסביר לגבי היריבות בשלב המוקדם. "מתחילת הקמפיין הדבר היחידי שאומרים לשחקניות - נוסעים לאליפות כדי לעלות דרג", הדגיש בוגטין את המטרה של הנבחרת. "זה לא משנה כמה עולות, מי תנצח ומי תפסיד, המשימה שלנו היא לעלות דרג ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו על מנת להצליח במשימה", סיכם.


צילום: עודד קרני

סגל הנבחרת כולל את נוף קדם (קפטנית), שאעד עבוד, מרים חנון, הדר לוי ומיכל אסף שהשתתפו בטורניר בשנה שעברה ואת הילה הניג (קפטנית), נועה רודה, שי אלון, מאי דיין, ענבל פרישברג, מורן ספיר, זואי רייכמן אשר עבורן זה קמפיין ראשון בנערות.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();