בן עליזה. 17 נק' וניצחון קליל מדי



ניצחונות לנוער ולעתודה
ברק חקלאי ,27/06/2012

הנבחרת של אריאל בית הלחמי טיילה מול אוסף שחקנים מהליגה הלאומית, 70-87, כשאדר בן עליזה תרם 17 נק'. הבחורים של שרון דרוקר רשמו W שני על גיאורגיה, 78-88, כשבר טימור שוב מספק את הסחורה בגדול עם 20 אישיות ו-6 אס'.

נבחרת הנוער של אריאל בית הלחמי רשמה ניצחון ראשון בקמפיין לקראת אליפות אירופה כשלא התקשתה לנצח אוסף שחקנים שבעיקרו התבסס על שחקני הליגה הלאומית תחת הדרכתו של זופי אבדיה, 70-87. קפטן הנבחרת, רפי מנקו, היה המצטיין בשורות המנצחת כשבנוסף ל-14 נק' הראה מנהיגות ולא נתן לאוסף להתקרב. אדר בן עליזה הוסיף תרם 17 משלו. בצד של המפסידים היה זה עמית ביר-כץ (17 נק') שהראה יכולת טובה מתחת לסלים. נקודה לציון נוספת היא חזרתו לכשירות של נועם מטלון שהיה אמור לשחק השנה בהפועל ת"א אך נאלץ לעבור ניתוח בכתף שגרם לו לשבת בצד לאורך כל העונה.

בית הלחמי עלה בחמישייה עם רום גפן, דניאל סילאין, רפי מנקו, איתי שגב ואדר בן עליזה. אבדיה פתח עם גיל אמיתי, עוז חזקיה, רועי איילון, ויטלי פליגל ועמית ביר-כץ.

כבר מהפתיחה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש או יותר נכון נבחרת. שחקניו של בית הלחמי שטפו את הפרקט בוינגייט, נתנו הגנה מצוינת ועלו ליתרון דו ספרתי לאחר חמש דק', 5-15. איגור קולשוב שעלה מהספסל למספר דק' נתן יופי של תפוקה עם שתי שלשות רצופות תוך פחות מחצי דקה ובסיום הרבע יתרון 20 לנוער, 15-35.

אחרי ההתלהבות מהרבע הראשון הפנטסטי משהו נעצר בנבחרת שהתקשה לעשות סלים, אך מנגד גם האוסף לא התעלה לרמה גבוהה, 18-39 (15). עד לסיום המחצית הצליחו רפי מנקו וחבריו לשמור על היתרון וירדו ביתרון 18 להפסקה, 32-50.

יריב יצקן ועמית ביר-כץ לקחו את העניינים לידיים בתחילת החצי השני והורידו ל-14 הפרש בלבד, 38-52 (23). עידן זלמנסון ובעיקר מנקו הראה מנהיגות והחזירו את הנבחרת למשחק ואת הפער ל-20 נק', 39-59 (26). ביר-כץ סיים את הרבע עם 10 נק' אישיות אבל זה לא הפריע למקומיים לסגור את 30 הדק' הראשונות בפער ניכר, 52-70.

הרבע האחרון ואם לומר את האמת גם רוב המשחק היה גארבג' טיים אחד גדול בסיומו ניצחה הנבחרת בקלילות, 70-87. למרות שהיריבה לא היוותה יריב שקול כן ניתן היה לראות את החיבור הטוב שיש בין שחקני הנבחרת, ההגנה החזקה ויכולת הקליעה מבחוץ של מספר שחקנים (בעיקר מנקו וקולשוב) כשכל אלה אמורים יחד אמורים להיות נקודות החזקה המשמעותיות של הנבחרת באליפות.

קלעו לנבחרת - אדר בן עליזה 17, רפי מנקו 14, אדם אריאל 11, איגור קולשוב ואיתי שגב 10 כ"א, עידן זלמנסון 8, רום גפן 6, דניאל סילאין 4, יריב עמירם, מקסים קיקוס, נאור שרון ושי זלץ 2 כ"א.


קלעו לאוסף - עמית ביר-כץ 18, נועם מטלון 13, גיל אמיתי 11 ויריב יצקן 10, מתן מרציאנו ושקד ורד 7 כ"א ורועי איילון 4

ניצחון שני לעתודה על גיאורגיה

במקביל לנבחרת הנוער גם העתודה עושה חיל כשגברה בפעם השנייה תוך יומיים על גיאורגיה במסגרת מחנה האימונים שלה במדינה, 78-88. למרות ששון לבנובסקי ואור סלומון לא לקחו חלק במפגש בשל פציעות הצליחה ישראל לעלות ליתרון מבטיח כבר במחצית הראשונה אותה סיימה בהפרש של 13 נק', 34-47.

למרות היכולת המרשימה המקומיים לא הרימו ידיים והורידו את הפער לשלוש נק' בלבד, שתי דק' לסיום. הנבחרת התעשתה והצליחה לסיים את היום עם ניצחון יפה, 78-88. כמו במשחק הקודם גם הפעם שני הקלעים הבולטים בעתודה היו בר טימור (20 נק' ו-6 אס') וגיא לביא (17 נק', 8 אס' ו-7 חט'). שון דאוסן שזוכה מדרוקר לקרדיט רב ועד עכשיו מצדיק אותו בגדול סגר 14 נק' ו-9 רב'.

הוסיפו לנבחרת – עוז בלייזר 12 (9 רב'), רם אליאספור 9, איגור מאיור 7, בן אלטיט 4, לירז אריאלי 3 ואלון אברמוביץ' 2.

הלילה (רביעי) תעבור העתודה לסרביה שם תערוך שלושה משחקים מול הנבחרת המארחת, טורקיה (שתיהן בדרג א') ולאחר מכן מול פינלנד.

מאמן הנבחרת, שרון דרוקר, סיכם את המחנה בגיאורגיה: "היו שני משחקי אימון טובים שנתנו לנו הרבה. הקבוצה הייתה מחויבת ושיחקה יפה. אנחנו מרוצים מהגישה של הבחורים ששיחקו בלי להרים את האף אחרי הניצחון וחשוב לסגל את זה לאליפות אירופה שם משחקים כל יום או כל יומיים".


דאוסן. מפתיע מאוד






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();