בלאט. גם הוא באקדמיה



נקבעו שחקני האקדמיה החדשים
ברק חקלאי ,27/06/2012

שנתון 1997 בוינגייט יכלול בין השאר את בנו של דיוויד בלאט, תמיר, יחד עם חברו מהפועל לב השרון, רועי הובר. ארז דגן שאימן את השניים בעונה החולפת יעמוד על הקווים. דני גוט יחליף את נתי כהן עם ילידי 1995 ויעקב ג'ינו ימשיך עם צעירי 1996.

לאחר עזיבת חלק מהצוות שאימן בעונה החולפת בפרויקט של איגוד הכדורסל במכון וינגייט (אריאל בית הלחמי, נתי כהן, ליאור קרת ואוהד יתום) תמונת המאמנים הושלמה. את השנתון החדש (1997) יאמנו ארז דגן ואדיר אמר, יעקב ג'ינו וערן איתן ימשיכו עם ילידי 1996 ואילו דני גוט יחד עם רועי מייזליק ידריכו את שכבת י"ב.

בסגל החדש אותו כאמור ידריך דגן ישנם מספר שמות מעניינים מאוד עם רקע משפחתי מובהק של כדורסל. השם המרכזי הוא של תמיר בלאט, בנו של מאמן מכבי ת"א שיחד עם חברו, רועי הובר, זכו השניים בשנתיים האחרונות בשני גביעי מדינה (ילדים ונערים) עם קבוצתם, הפועל לב השרון. את השניים המשתייכים גם לסגל נבחרת הקדטים הדריך בעונה החולפת דגן.

יחד עם השניים ניתן לציין גם את שמו של הראל אלון (חוף השרון), בנו של יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון. שאר השחקנים שיהוו את הקאדר של שנתון 1997 הם: אביב ינקוביץ וגיא מאיו (הפועל גבעתיים), גיל מייזליץ (הפועל ירושלים), יאיר קצוטי (מכבי חיפה), מוחמד אבו ערישה (אליצור נתניה), גיא סהר (עירוני נהריה), יהב שבתאי (הפועל חולון), תום ספיר (באר שבע) ואופק רובינשטיין (מכבי חדרה). נכון לעכשיו נתנאל ארצי ממכבי חיפה שמשתייך אף הוא לסגל הקדטים לא יצטרף לאקדמיה בעקבות מחלוקת בין מועדונו לאיגוד הכדורסל.

נבחרת הקדטים ממשיכה בהכנותיה לקראת לאליפות אירופה דרג ב' שתחל בעוד שלושה שבועות בבוקרשט, רומניה. היום (רביעי) היא הפסידה לשנתון 1995 של האקדמיה, 61-55, כשבלאט בלט אצל הכחולים לבנים עם 11 נק'. כמו כן, היה זה משחקו האחרון של נתי כהן כמאמנם של ילידי 1995.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();