האקדמיה יצאה למסע משחקים בקרואטיה
ברק חקלאי ,21/10/2011

שנתון 1996 המודרך ע"י יעקב ג'ינו יתמודד מול הנבחרות האזוריות של זגרב, רייקה, פולה וגם מפגש מול לובליאנה הסלובנית, על הדרך הם יבקרו באזורי תיירות לגיבוש.

ביום רביעי האחרון יצאו 14 כדורסלנים מוכשרים הנמנים על שנתון 1996 של האקדמיה בוינגייט לשבוע משחקים בקרואטיה במהלכו ייפגשו עם נבחרות אזוריות (בקרואטיה יש מספר אקדמיות של האיגוד המקומי) ויטיילו גם במקומות תיירותיים על מנת להתגבש.

מדובר במסע המשחקים הראשון של השנתון החדש המודרך ע"י יעקב ג'ינו המשמש גם כמנהל המקצועי של כל האקדמיה, ועוזריו, אוהד יתום מאמנה של אליצור רמלה מהליגה הלאומית וערן איתן.

"מדובר במסע חשוב מאוד לנערים הללו במטרה שייספגו לראשונה את הרמה באירופה. המשחקים עצמם תוכננו ששנתון 96 של האקדמיה ישחק מול קבוצות אזוריות הגדולים מהם בשנה אחת ואפילו שנתיים. תוצאות המשחקים פחות חשובות לנו, אלא יותר ההיכרות של השחקנים עם הרמה". אמר עמוס פרישמן, רכז האגף המקצועי באיגוד הכדורסל והאחראי מטעמו על האקדמיה בוינגייט.

השחקנים שבנבחרת שנתון 96 הינם בעלי פוטנציאל להיות שחקני העתיד של הכדורסל הישראלי, הם התאמנו במשך השנתיים האחרונות במסגרת הטרום קדטים האזוריות של האיגוד, למעשה מכיתה ח' נבחנים בנבחרות הטרומיים, בטרם נבחרו לשלב הסופי, שהוא המעבר לאקדמיה לכדורסל של איגוד הכדורסל בישראל.

סגל השחקנים: אביחי בן דוד, בן ישי דוד, בן שטרית יאיר, האוזר יונתן, זיו אב יהלי, חיימוביץ צחי, טיסונה ערן, יובל מתן, לוי אוראל, סורקין רומן, פז יותם, קירשנבאום ניב, שלוים שאול, שמעון אביב.

בהמשך השנה ייצאו השחקנים הצעירים למסע משחקים נוסף וגם לשאר השנתונים (1994 ו-1995) מתוכננים בעתיד הקרוב נסיעות לחו"ל דומות.

להלן פעילות הקבוצה במסגרת המשחקים לקרואטיה

19.10 הגעה לזגרב ואימון באופטיה בשעה 16.30
20.10 ביקור בזגרב ומשחק נגד נבחרת אזור זגרב
21.10 ביקור בעיר רייקה ומשחק נגד נבחרת אזור רייקה
22.10 יום אימונים וטיול לפליטוויצה
23.10 ביקור בעיר Skrljevo ומשחק נגד נבחרת אזור רייקה
24.10 טיול למערות הנטיפים בפוסטויינה ומשחק נגד אולימפיה לובליאנה
25.10 טיול לפולה ומשחק נגד נבחרת אזור פולה
26.10 טיסה לישראל בשעה טובה






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();