שרון. מס' 1 באליפות



מעט נחמה
ספסל ,08/08/2011

נאור שרון (16, 1.91) נבחר לשחקן המצטיין באליפות אירופה לקדטים דרג ב' יחד עם הסלובני מטיק רבק (16, 1.79). הרכז הישראלי סיים כמלך האס' (5.6 למשחק) אליהם צירף גם 17 נק' ו-6.3 רב'. בשנה הקרובה יעבור הגארד המוכשר ככל הנראה לשחק באקדמיה הצרפתית באורטז.

בתום קיץ עגום מבחינת הישגים לנבחרות הצעירות של ישראל שכלל חוסר עמידה ביעד שהוצב לכולן – עלייה לדרג א', אפשר להרגיש במעט נחמה עם בחירתו של נאור שרון (16, 1.91), שחקן נבחרת הקדטים ומכבי ת"א בעונה החולפת ל-MVP של אליפות אירופה דרג ב' שנערכה במקדוניה והסתיימה אתמול (א').

שרון שזכה בתואר היוקרתי יחד עם השחקן הסלובני, מטיק רבק (16, 1.79), סיים כמלך האסיסטים של הטורניר עם 5.6 בממוצע למשחק, בנוסף קלע 17 נק' (חמישי באליפות) וקטף 6.3 רב' ב-31.4 דק'.

התצוגה הטובה ביותר שלו במקדוניה הייתה בחצי הגמר מול בריטניה. הרכז בן ה-16 שרף את המגרש עם טריפל דאבל מדהים, 20 נק', 15 רב', 10 אס' ונתון בולט נוסף – 0 איבודי כדור. עוד נתונים מעניינים על הישראלי שניתן לראות הם כמות הזריקות שלקח למשחק (14.5 – מקום שמיני באליפות), כמות איבודי הכדור (4.5 – מקום שלישי באליפות) וזה כמובן משהו שהוא יהיה חייב לעבוד עליו.

הגארד הישראלי למרות שיכול היה לשחק בנערים התמודד בעונה החולפת במדי קבוצת הנוער של מכבי ת"א שזכתה בגביע המדינה לאחר ניצחון על הפועל גליל עליון, משחק בו קלע 14 נק'. בשנה הקרובה יעשה צעד גדול עבורו כשככל הנראה יעבור לצרפת שם ישחק באקדמיה באורטז. במהלך החודשים האחרונים יצא הבחור לשבוע אימונים בצרפת בו הצליח להרשים מאוד את אנשי המקצוע וקיבל הצעה להצטרף. הדבר שמייחד את המקום הוא שהשחקנים שם הם בוגרים (18-21) וכך הוא יוכל להתאמן בסביבה יותר קשה ולהשתפר.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();