איתי שגב



הקדטים הפסידו לקרואטיה
ספסל ,11/07/2011

הנבחרת של נתי כהן הייתה בעניינים במשך 20 דק', אך התעלות של האירופאים מול יכולת התקפית חלשה ברבע השלישי (7 נק' בלבד) סגרה את הסיפור, 88-78. מחר (ג') תתמודד ישראל מול רומניה.

קרואטיה 88 – ישראל 77
במשחקה השני במסע ההכנה שלה באירופה (אתמול גברה הנבחרת על מקדוניה ב-30 הפרש, 59-89) לא הצליחה ישראל לשמור על המשכיות ונחלה הפסד לקרואטיה שתתמודד בעוד מספר ימים באליפות אירופה דרג א'. המשחק נערך במסגרת טורניר הכנה במקדוניה.

הקדטים עלו בחמישייה עם נאור שרון, אור קהל, איתי שגב, אלי שיפטון ואיליה סרור. הרבע הראשון היה התקפי מאוד אצל שני הצדדים וההגנות לא ממש תפקדו. לאחר עשר דק' לוח התוצאות במקדוניה הראה 30-31 לקרואטים.

הרבע השני המשיך להיות צמוד כשאף נבחרת לא הצליחה לברוח. יוחאי צוקרמן עם יכולת טובה (20 נק') ונאור שרון (17 נק' ו-7 אס') היו הבולטים בצד הישראלי. במחצית 49-50 לקרואטיה.

לאחר ההפסקה משהו רע קרה לחבורה של נתי כהן שפשוט לא הגיעה מחדרי ההלבשה. הקרואטים רצו בכל הזדמנות ובמקביל עצרו את ההתקפה הישראלית. במשך ארבע דק' לא הצליחו הכחולים-לבנים לקלוע סל והיריבה ניצלה זאת מצוין כדי לסגור את הרבע השלישי ביתרון מבטיח של 17 נק', 56-73.

ישראל הצליחה לצמצמם מעט את ההפרש לקראת סיומו של המשחק, אך זה לא היה מספיק ולאחר 40 דק' הפסידה הנבחרת של כהן, 78-88.

קלעו לישראל – יוחאי צוקרמן 20, נאור שרון 17 (7 אס'), רועי איילון 11 נק' (5 רב'), איתי שגב 8 (5 רב'), אלי שיפטון 7, רגב זנזורי 5, סטס קאופמן 4 (6 רב'), אור קהל 3 ואור קהל 2. יוני דוד, איליה סרור ואלון ניניו שיחקו אך לא קלעו.

כהן התייחס בסיום להפסד: "שיחקנו הערב מול נבחרת אירופאית ברמה גבוהה מאד מדרג א'. מלבד הרבע השלישי, היינו במשחק ונתנו פייט יפה. אנחנו יוצאים מהמשחק הזה עם תחושת סיפוק והרבה חומר למחשבה. היו דברים טובים ודברים פחות טובים שאותם נצטרך לתקן ואנחנו עם הפנים קדימה".

מחר (ג') ישחקו הקדטים בהמשכו של הטורניר במקדוניה מול נבחרת רומניה, מחרתיים מול הנבחרת המקומית כאשר ביום חמישי ייסעו נאור שרון וחבריו ליוון לטורניר נוסף. ב-26/7 תצא ישראל לאליפות אירופה דרג ב' שתיערך גם היא במקדוניה.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();