לייש. 4 שלשות בדרך ל-17 נק'



2-0 על צ'כיה
ספסל ,07/07/2011

נבחרת הנוער ניצחה הערב (חמישי) בפעם השנייה ברציפות את האירופאים, 79-93, כשארבעה שחקנים קולעים בדו ספרתי. מחר ישחקו שחקניו של ננו גינזבורג את משחקם השלישי מול המקומיים ויקוו לסיים את מסע ההכנה בחיוך.

בן אלטיט הולך לאוניברסיטת בריאנט


צ'כיה 79 – ישראל 93
זה כבר מתחיל להיראות טוב. נבחרת הנוער השיגה הערב (חמישי) את ניצחונה השני ברציפות על צ'כיה החזקה שתשחק בעוד מספר ימים באליפות אירופה דרג א'. עושה הרושם כי ננו גינזבורג ושרון אברהמי מצאו פחות או יותר את החמישייה הפותחת שלהם כששוב עלו עם תום מעיין, נועם לייש, אור סולומון, רפי מנקו ובן אלטיט יחד.

הרבע הראשון עוד היה יחסית צמוד כאשר מהרגע הראשון נועם לייש איפס את הכוונות (4 שלשות במשחק) ולאחר עשר דק' לוח התוצאות בנימבורק הראה 15-23 לישראלים.

ברבע השני הכחולים-לבנים המשיכו בהגנה הטובה, נתנו לצ'כים לקלוע רק 16 נק' כשממול ניהול משחק פנטסטי של תום מעיין ויום מצוין של איגור קולשוב (13 נק') סגרו את עשרים הדק' הראשונות ביתרון דו ספרתי לאורחים, 31-48.

דווקא בתחילת החצי השני ההגנה הישראלית מעט פישלה וספגה 26 נק', אך למזלה יום התקפי נהדר של השחקנים הישראלים המרכזיים לא גרמו להפרש להצטמצם ועשר דק' לפני הסוף השחקנים של גינזבורג סגרו יתרון של 16 נק', 57-73.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד כשההצגה של האורחים המשיכה ובסיום ניצחון שני ברציפות לבן אלטיט וחבריו, 79-93.

קלעו לנבחרת ישראל – נועם לייש 17, יניב סולומון 15, איגור קולשוב 13, בן אלטיט 10, רפי מנקו 9, תום מעיין 8, אור סולומון 7, סרגיי זליקמן ואוראל לב 4, אלכס צ'רנוביץ', אופק שוסטר ואלון אברמוביץ' 2 כ"א.

גינזבורג התייחס בסיום לניצחון היפה על הצ'כים: "היה חשוב לנו להיות טובים היום, במשחקים של יום אחרי יום כמו שמחכה לנו באליפות אירופה. היו לנו היום דקות טובות ודקות פחות טובות, אך כך זה בנבחרות נוער. אנחנו בכיוון הנכון ויש לנו עדיין הרבה עבודה עד שנגיע מוכנים לאליפות עצמה".

מחר (ו') תשחק שוב ישראל מול צ'כיה ובכך תסיים את מסע ההכנה שלה באירופה שכלל חמישה משחקים בינלאומיים.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();