קולשוב. בלט במחנה האימון



נבחרת הנוער ממשיכה בהכנות לוארנה
ברק חקלאי ,18/06/2011

במהלך השבוע האחרון ערכו השחקנים הצעירים שני מחנות אימונים בוינגייט במטרה להתחבר טוב יותר ולעבוד על דברים טקטיים לקראת אליפות אירופה דרג ב' שתתקיים בבולגריה. המאמן, ננו גינזבורג, הגיע לישראל ומיום חמישי מדריך את הכחולים לבנים.

לכולם ברור שהמשימה של נבחרת הנוער להעפיל לדרג א' של אירופה לא תהיה פשוטה כלל, ולכן הצוות המקצועי עושה מבחינתו את כל ההכנות המקסימאליות לקראת האליפות שתיערך הקיץ בעיר וארנה שבבולגריה (22/7).

ננו גינזבורג, מאמן הנבחרת, נחת השבוע בארץ והחל מיום חמישי האחרון מעביר יחד עם שרון אברהמי את האימונים לראשונה מאז החלו ההכנות.

במהלך השבוע האחרון ערכה הנבחרת שני מחנות אימונים במכון וינגייט שכללו אימון בוקר וערב אינטנסיביים ובהם תרגל הסגל המורחב המונה כ-20 שחקנים בעיקר משחק מעבר מהיר בהתקפה שכולל לא מעט חסימות וחיתוכים לסל וכמובן לחץ על כל המגרש, הנשק העיקרי של נבחרות ישראל בגילאים הצעירים לאורך השנים.

אל הסגל המורחב חזר בן אלטיט שהתאמן בזמן האחרון עם נבחרת העתודה ולאחר המשחק מול האולימפית בשבוע שעבר הוחלט להחזירו לנוער. יש לציין כי גם רם אליאספור עדיין נמצא עם העתודה ונכון לעכשיו הוא לא יחזור לנבחרת הצעירה יותר.



מי שבולט במחנה המתקיים בסופ"ש האחרון בוינגייט הוא איגור קולושוב (16, 1.94), המשחק בשנתיים האחרונות באקדמיה ומראה בעיקר יד קטלנית מכל הטווחים ופיזיות מרשימה. קולשוב המשחק בעמדה מס' 3 הוא אחד הפוטנציאלים המבטיחים של ישראל בשנים האחרונות וצפוי להיות משמעותי באליפות הקרובה ובוודאי בזו שתתקיים בקיץ הבא.

בשבוע הבא צפויה הנבחרת לערוך ככל הנראה משחק אימון מול קבוצת שחקנים מהליגה הלאומית וכן לקיים מחנה אימון נוסף שלאחריו יצטמצם הסגל ל-16 שחקנים כשלקראת היציאה לטורנירי ההכנה בהולנד וצ'כיה ב-30/6 הוא יקטן אף יותר ויעמוד על 12 כדורסלנים שיהוו את הסגל הכמעט סופי לאליפות אירופה.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();