כהן. משימה לאומית



גם הקדטים מתכוננים
ברק חקלאי ,05/06/2011

הנבחרת הצעירה של ישראל שתשחק בסוף יולי באליפות אירופה דרג ב' במקדוניה נמצאת בעיצומן של ההכנות. מרבית הסגל מורכב כצפוי משחקני האקדמיה כאשר גם למכבי ת"א ועירוני ר"ג יש נציגות. המאמן, הצוות המקצועי בהנהגתו של נתי כהן ינסה להחזיר את הכחולים-לבנים לקדמת הבמה של הכדורסל האירופאי.

נתי כהן יודע שמשימתו לקראת אליפות אירופה דרג ב' שתיערך במקדוניה ברורה – העפלה לדרג הראשון לאחר ההדחה בקיץ שעבר. המאמן הלאומי מבין שהפעם לא יהיו תירוצים ולאחר שהחליף בתפקידו את רובי בלינקו שסיים הקיץ את תפקידיו באיגוד הכדורסל לאחר מספר שנים בהן שימש כמאמן הקדטים ואחראי על פרויקט האקדמיה, כל העול ייפול על כתפיו.

הסגל המורחב של נבחרת הקדטים המונה נכון לעכשיו כ-20 שחקנים מורכב כצפוי ברובו משחקני האקדמיה המתאמנים יחד במהלך כל השנה תחת אותן דרישות גופניות, מנטאליות ומקצועיות. בצוות המקצועי של כהן ניתן למצוא את עוזרו, ליאור קרת, גיא גפני על תקן מאמן יכולות גופניות, חי גל כסקאוטר, טוביה חיים הפיזיותרפיסט וירון שיף מנהל הנבחרת.

סגל הנבחרת: רגב זנזורי, איתי שגב, יוחאי צוקרמן, אלון ניניו, יוני דוד, נמרוד לוי, ראיין דניאל, אלי שיפטון, אליה סרור, דור יורן, סלבה שצ'יגל, דור גולדנברג (אקדמיה), עידן זלמנסון, גל גילינסקי ואלון לוין (מכבי ת"א), אור קהל וסטסי קאופמן (עירוני ר"ג), רועי איילון (בני הרצליה), תומר לוי (הפועל י-ם).


זלמנסון. כוח משמעותי מתחת לסלים

ב-10/7 יצאו הקדטים לשני טורנירי הכנה בחו"ל כשהראשון מביניהם ייערך במקדוניה בו תפגוש ישראל את הנבחרת המקומית, רומניה וקרואטיה, אלופת אירופה דרג א'. לאחר מכן ינחתו הישראלים ביוון שם יתקלו בשלוש יריבות קשות מאוד, המקומיים, סרביה ובולגריה. למעשה כהן ושחקניו יתמודדו בשישה משחקים במשך שמונה ימים.

עם חזרתה של הנבחרת ארצה היא תערוך עוד מספר משחקי אימון נגד קבוצות נוער לאומית שונות, ליטושים אחרונים וכמובן קביעת הסגל הסופי שיכלול 12 שחקנים שיצאו לאליפות אירופה עצמה.

באליפות שתיערך כאמור במקדוניה הוגרלו הקדטים לבית ד' בו ייפגשו את אסטוניה במשחק הראשון. ראוי לציין כי הכדורסל באסטוניה נמצא בפריחה בשנים האחרונות ולראייה נבחרת הנוער שלהם שהעפילה לדרג א' בקיץ שעבר באליפות שנערכה בישראל.

היריבה השנייה אותה תפגוש הנבחרת היא בוסניה. במשחק השלישי תתמודד ישראל מול מכרה די ותיקה, נבחרתה של דנמרק שירדה יחד עם הכחולים-לבנים לדרג ב' בקמפיין הקודם. היתרון הגדול של הדנים הוא כמובן בגובה כשהשחקן הבולט אצלם מתנשא לגובה של 2.10 מ'. המשחק האחרון בבית המוקדם יהיה מול בלגיה שמתנדנדת בין דרג א' ל- ב' כבר מספר שנים ונחשבת לאחת החזקות בטורניר.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();