קרן מוזס. בונים עליה מאוד



נבחרת הנערות מעבירה הילוך
ספסל ,29/05/2011

תחת הדרכתם של רועי אייזנברג ושירה העליון סיימו הבנות הצעירות את שלב ההכנה הראשוני והן מתכוננות כעת לאליפות אירופה דרג ב' שתיערך בהונגריה.

נבחרות ישראל הצעירות (בנים ובנות) ינסו גם הקיץ הזה להעפיל דרך אליפויות אירופה השונות לדרג א' לאחר היעדרות של מספר שנים. אחת מהנבחרות המסומנות ככאלה שתוכלנה לעשות זו היא הנערות של רועי אייזנברג ושירה העליון.

צמד המאמנים המנוסה יחד עם זיו רום ליקטו את מיטב הבנות בארץ כשהמטרה ברורה לכולם. השחקניות המרכזיות בסגל הן קרן מוזס (אליצור ת"א) וספיר תירוש (מכבי רעננה) שאמורות להוביל את הבנות הצעירות בקיץ הקרוב. אל השתיים ניתן לציין גם את הדר לוי ונוף קדם (מכבי רעננה), מאי דיין (מכבי אשדוד), דרור מייברג (הפועל גליל עליון), ואחד מהסיפורים המעניינים היא מרים חנון מהפועל נהריה, בת למשפחת צד"לניקים.

בדומה לכל הנבחרות הצעירות של ישראל גם בזו החיסרון העיקרי הוא בגובה, אבל אייזנברג והעליון יודעים שכוחן האמיתי של הנערות מגיע מההגנה, משחק הריצה והקליעה מבחוץ.

בהגרלה שנערכה לפני מספר חודשים הוגרלה הנבחרת לבית יחסית סביר עם לוקסמבורג, דנמרק ופינלנד. משחקה הראשון של ישראל יהיה מול דנמרק ואותו מגדירים כולם כמכריע. ניצחון בו ולבנות יהיה קל יותר להעפיל לשלב הבא באליפות.

בזמן הקרוב יחלו מספר מחנות אימון של הנבחרת במכון וינגייט, כאשר לקראת סוף יולי יצאו הנערות ללטביה לשלושה משחקי אימון מול הנבחרת המקומית. אליפות אירופה תחל ב-4/8/2011.

אייזנברג התייחס להכנות: " כבר בתחילת חודש יוני תכנס הנבחרת לשלב המשמעותי. עד היום היינו עסוקים באיתור השחקניות ובמיונן, כשלאחר מחנות האימון במכון וינגייט נצא לטורניר הכנה בלטביה. יחד עם הצוות המקצועי המצוין שלי, שירה העליון וזיו רום, אני מאמין ומקווה שנעמוד ביעדים העומדים לפנינו וזה להגיע ולהתברג בין 8 הנבחרות הגדולות בדרג ב".

העליון דיברה על איכות הסגל: "לעניות דעתי, מדובר בנבחרת מאוד מוכשרת המתבססת בעיקר על שחקניות חתך גיל כיתות י"א, מה שנותן אופטימיות לגבי העתיד. האווירה באימונים מצוינת, הבנות עובדות קשה ואנחנו נעשה הכול בפן המקצועי כדי לקדמן הן ברמה האישית והן ברמה הקבוצתית. מההגרלה שקיבלנו ניתן לעלות שלב באליפות אירופה דרג ב' וזו המטרה העיקרית שלנו, להיות בסופה של האליפות בין שמונה הנבחרות הראשונות ".

סגל הנבחרת כרגע מונה 19 שחקניות: קרן מוזס, מיכל גילת וספיר שריג (אליצור ת"א), ספיר תירוש, נוף קדם והדר לוי (מכבי רעננה), שני פרידמן ועמית גור (אס"א ת"א), חן וויסבורג, מור ברודצקי ומאי דיין (מכבי אשדוד), מרים חנון ולימור קושינסקי (הפועל נהריה), ענבר פרישברג (עמק יזרעאל), הילה הניג (מכבי רמת חן), שירה כרמי והדר רפאל (בני הרצליה), מיכל אסף (מ.כ הבקעה) ודרור מייברג (הפועל גליל עליון).







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();