גמר ילדות: עמק יזרעאל גברה על ראשון במשחק מס' 1
ספסל ,26/05/2011

הבנות של אריאל ירון ניצחו את הכתומות מעיר היין, 58:65, אך לא בטוח שזה יספיק להן לגומלין שייערך בשבוע הבא. עדן רוטברג בלטה אצל הצפוניות עם 26 נק', אצל ראשל"צ הייתה זו ירדן דנן עם 29 נק'.

במשחק הראשון בסדרת הגמר של אליפות המדינה לילדות, ובשחזור גמר הגביע גברה הערב מ.א עמק יזרעאל במזרע על מכבי ראשון לציון 58:65. הגומלין ייערך ביום ראשון בראשל"צ.

הדקות הראשונות התאפיינו במשחק יחסית שקול. עדן רוטברג ואופיר לביא הובילו את יזרעאל מול יכולת פנטסטית של ירדן דנן שקלעה 16 נק' מתוך 20 הראשונות של קבוצתה. במהלך הרבע הראשון הופסק המשחק למספר דקות ע"י השופטים, עקב הערה של אחד מאוהדי ראשון לציון שנתבקש לצאת מהאולם. בסיום הרבע הראשון וההתקפי - 22:25 ליזרעאל.

ברבע השני ברחה יזרעאל ליתרון דו ספרתי בראשות לביא ורוטברג ממנו ראשון התקשתה לחזור ובהפסקה - 27:46.

במחצית השנייה הצליחה ראשון להתעורר עם התעוררות של דנן בהתקפה, ושיפור משחק ההגנה. יזרעאל איבדה ריכוז ואפשרה לראשון לרדת מתחת לדו-ספרתי עד ל- 54:47. יזרעאל שהייתה עצבנית על האגרסיביות של האורחות והסתבכה בעצמה בבעיית עבירות שמרה אמנם על ההפרש למרות ירידה ביכולת ההתקפית עד לדקות האחרונות. רוני נוימן החזירה את היתרון לדו-ספרתי, אבל שיר לוי בדקות טובות הצטרפה לדנן והורידה עד ל-58:64, כדקה לסיום, אופיר לביא ורוני נוימן חתמו את התוצאה מהקו.

הרבו ליזרעאל: עדן רוטברג 26, אופיר לביא 23, רוני נוימן 9
הרבו למכבי ראשון לציון: ירדן דנן 29, שיר לוי 17






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();