יזרעאל בדרך לדאבל בגמרים
חגי פלק ,29/01/2011

אחרי שקבוצת הנערות ב' הבטיחה את מקומה בגמר גביע המדינה, גם קבוצת הילדות של עמק יזרעאל 'נהלל' בדרך לשם לאחר ניצחון משמעותי במשחק הראשון על כפר סבא 52:70

חצי גמר גביע המדינה לילדות נערך השבוע.
במוצאי שבת אירחה עמק יזרעאל 'נהלל' בהדרכת המאמן אריאל ירון (עוזר מאמן 'מרנין' טבעון) את הפועל כפר סבא.
יזרעאל מוליכה את מחוז עמקים ללא הפסד ובשורותיה משחקות 4 שחקניות אשר משחקות באופן קבוע בליגת הנערות ב' לאומית שם מדורגת הקבוצה במקום השני והעפילה שוב למשחק גמר גביע המדינה.
הרבע הראשון נפתח מצויין מבחינת יזרעאל שעלתה ל-2:10, אולם האורחות מכפר סבא לא ויתרו וכפו משחק צמוד בראשותה של נעה שבת כהן שהייתה בלתי ניתנת לעצירה. בסיום הרבע הראשון רק 13:18 ליזרעאל, וגם ברבע השני למרות דקות טובות של אופיר לביא, מור יעקבי ועדן רוטנברג, יזרעאל ירדה למחצית רק ב-26:30 לזכותה, כאשר נעה שבת כהן קולעת 22!! נק' לזכות כפ"ס.

הרבע השלישי המשיך אותה מגמה כאשר בנות יזרעאל מתמקדות בשבת כהן שקיבלה קרדיט גדול בהתקפה והמשיכה לקלוע מבחוץ ומבפנים. מאמץ הגנתי של יזרעאל ושדרוג בהתקפה עם דקות טובות של רוטנברג, לביא ויעקבי הביאו את הבריחה של יזרעאל ועלייה ליתרון דו ספרתי 38:52 בסיום הרבע השלישי.
ברבע האחרון בנות כפר סבא כבר לא הצליחו להתמודד מול האגרסיביות וקצב המשחק של יזרעאל, וגם שבת כהן המצויינת למרות משחק גדול התעייפה. יזרעאל ברחה ליתרון משמעותי שאמור להספיק לה בגומלין בעוד חודש וחצי.
הירבו ליזרעאל: אופיר לביא 22, עדן רוטנברג 18, מור יעקבי 14
לכפר סבא קלעה כאמור נעה שבת כהן 44!!! נק שלא בטוח שיספיקו לגומלין.

בחצי הגמר השני הביסה מכבי ראשון לציון בחוץ את א.ס רמת השרון 32:60 בדרך להופעה היסטורית בגמר






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();