מאי דיין



הפסד שלישי לקדטיות בטורניר ההכנה
ספסל ,04/08/2010

במשחקה האחרון במסגרת טורניר ההכנה בסלובניה, הפסידה נבחרת הקדטיות לנבחרת בולגריה בתוצאה 64 - 62. בשבוע הבא מתחילה האליפות האמיתית במקדוניה.

המשחק השלישי של נבחרת הקדטיות בטורניר אחרי שני הפסדים היה צמוד לכל אורכו. כל הרבעים הסתיימו על חודו של סל או בשיויון. מאי דיין ניהלה את המשחק בצורה טובה כשהיא מוסרת, קולעת ונלחמת בריבאונד ביחד עם עדי גלמן, השחקנית הנמוכה ביותר בנבחרת, שסיימה את המשחק עם שישה ריבאונדים.

במצב של זריקות עונשין לבולגריה, אסף מאמן הנבחרת ארז דגן את השחקניות וללא פסק זמן סידר תרגיל לשלשה מנצחת, עקב עייפות הנבחרת הצוות החליט שאין טעם בהארכה. עשר שניות לסיום, בתוצאה 64-62 לנבחרת בולגריה, יצאו השחקניות להתקפה, הנסיון להגיע לשלשה הצליח אחרי חדירה והוצאה לזריקה חופשייה של מאי דיין. הכדור נכנס ויצא מהטבעת ובולגריה שמרה על הניצחון.

"היום הוכח עוד פעם שכדורסל מנצחים או מפסדים בדברים הקטנים", אמרה תמר מעוז, עוזרת המאמן, בסיום. "היו לנו הזדמנויות לקחת ריבאונד הגנה ולשמור על הכדור, אך שליטה מוחלטת בריבאונד התקפה של הבולגריות בדקות הסיום, לא אפשרה לנו לנצח. במשחק הזה היה לנו חשוב גם עניין חלוקת דקות בגלל העייפות המצטברת של השחקניות אחרי שלושה משחקים רצופים."

לסיכום הטורניר אמרה תמר מעוז: "המאני טיים הוא בשבוע הבא, אבל אנחנו יכולים להגיד שזה היה טורניר מצוין בשבילנו. השחקניות מבינות שאנחנו יכולים להתמודד ברמות האלה. נצטרך לעשות כמה התאמות ושינויים לקראת האליפות עצמה, אבל בגדול אנחנו והשחקניות מבינים מה נדרש ומצופה שייתנו באליפות. השחקניות מאוד נחושות להצליח והטורניר תרם רבות לגיבוש הנבחרת. אנחנו עם הפנים קדימה ומאוד חיוביים לקראת פתיחת האליפות ביום חמישי הבא. היה לנו חשוב לבדוק את כל השחקניות וגילינו שיש לנו 12 שחקניות שבכל רגע נתון יכולות להיות על המגרש ולתרום לנבחרת."

הנבחרת תצא ביום שלישי הבא לסקופיה, מקדוניה ותשחק את משחקה הראשון מול אוקראינה ביום חמישי.

קלעו לישראל:
מאי דיין 13 נקודות, 5 ריב', 6 אס'
נוף קדם 10 נקודות
עדי גלמן 9 נקודות (3/4 לשלוש), 6 ריב'
הילה הניג 7 נקודות
להב קונסטנטיני 6 נקודות, 7 ריב'
מיכל אסף ולורן בניטה 6 נקודות כ"א
שאהד עאבוד ומרים חנון 2 נקודות כ"א
הדר לוי 1 נקודות







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();