הדר לוי



הפסד לקדטיות בטורניר הכנה
ספסל ,02/08/2010

נבחרת הקדטיות הנמצאת בסלובניה למחנה אימונים, ערכה משחק ראשון מול גרמניה ונוצחה 65 - 68.

נבחרת הקדטיות משתתפת בטורניר ההכנה בסלובניה, יחד עם נבחרת גרמניה, סלובניה ובולגריה. נבחרת גרמניה שירדה מדרג א' בקיץ שעבר תשחק עם ישראל באותה בית באליפות אירופה שתפתח בעוד שבוע במקדוניה.

נבחרת הקדטיות הציגה משחק טוב מול גרמניה ע"פ דברי הצוות המקצועי שהיה מרוצה משילובן של כל 12 השחקניות, מקצב המשחק ומכמות נמוכה של איבודי כדור (10). בסגל של גרמניה יש ארבע שחקניות מעל 1.80 שתי שחקניות מעל 1.90 מ', ולמרות זאת המשחק היה צמוד לכל אורכו ורק טעויות ומידת עייפות בשניות האחרונות השאירו את הנצחון בצד הגרמני. תוצאת הסיום 68-65 השאירה בצוות המצקועי הרבה אופטימיות להמשך הטורניר.

"זה הטורניר היחיד שלנו בקמפיין הזה, לפני פתיחת אליפות אירופה בשבוע הבא. היה לנו מאוד חשוב להשתתף בטורניר הזה כדי לחשוף בפני השחקניות את הרמה שיפגשו באליפות עצמה. היה לנו חשוב גם לגרום להן להאמין בעצמן כמו שאנחנו מאמינים בהן", אמרה עוזרת המאמן, תמר מעוז. "זה היה משחק אימון מצוין בשבילנו, הצלחנו לשמור לאורך כל המשחק על הקצב עליו אנחנו עובדים עם השחקניות כבר כמה חודשים. שיתפנו את כל 12 השחקניות, והקצב והאינטנסיביות לא ירדו לאורך כל החילופים. ניסינו הרכבים שונים וסוגי הגנה שונים שבהם נשתמש באליפות עצמה", היא סיכמה.

מחר תשחק הנבחרת מול סלובניה, שניצחה היום את בולגריה.

קלעו לישראל:
הדר לוי 16 נקודות, 5 ריב'
נוף קדם 9 נקודות
מיכל אסף 8 נקודות, 4 ריב'
מאי דיין 7 נקודות, 3 חט'
להב קונסטנטיני ושאהד עאבוד 6 נקודות כ"א
מרים חנון 5 נקודות
לורן בניטה 4 נקודות
ענבל פרישברג 2 נקודות
הילה הניג ודרור ויינברג 1 נקודות כ"א
עדי גלמן שותפה ולא קלעה








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();