בלינקו. "חייבים ללמוד לסיים"



הקדטים גברו על סלובקיה
ספסל ,11/07/2010

הנבחרת של רובי בלינקו איבדה פעמיים הפרש דו-ספרתי, אבל רשמה ניצחון ראשון בטורניר בפולין, 67:72. נאור שרון ומקסים קיקוס הצטיינו עם 14 ו-13 נקודות בהתאמה. בלינקו: "אנחנו בדרך הנכונה ונמשיך להתקדם".

נבחרת הקדטים התאוששה מההפסד לטורקיה וניצחה בטורניר הכנה בפולין את נבחרת סלובקיה, 72:67.

ישראל הובילה לאורך כל המשחק. כבר מהפתיחה היה לה יתרון דו-ספרתי, אך אחרי שהוליכה 15:26 בסוף הרבע הראשון, צומק הפער במחצית ל-32:37 בלבד. ברבע השלישי שוב ברחה ישראל ועלתה ל-44:61, אך הסלובקים חזרו לתמונה ברבע רביעי טוב ומזערו נזקים עד לסיום.

לנבחרת הקדטים קלעו: נאור שרון 14, מקסים קיקוס 13, איגוד קולשוב 12, ישי כסלו 10, אדר בן עליזה 8, דניאל ששון 6, מעין שרגא 5, יניב סלומון ועמית בן דהאן 2 כ"א.

מחר (ראשון) תתמודד נבחרת הקדטים במשחק האחרון מול המארחת פולין. שתי הנבחרות יתמודדו על המקום הראשון כשישראל זקוקה לניצחון מעל 19 הפרש כדי לזכות במקום הראשון. ניצחון מעל 6 נקודות יקנה לקדטים של ישראל את המקום השני בטורניר.

מאמן נבחרת הקדטים, רובי בלינקו אמר בתום המשחק: "אני שמח שניצחנו היום. היו לנו יותר מדי עליות ומורדות. אנחנו חייבים ללמוד לסיים משחק ולא לתת לקבוצה היריבה לחזור למשחק. זה קרה לנו היום פעמיים, אבל אני מרוצה מכך שגם לאחר שמורידים את ההפרש, ממשיכה הנבחרת ללחוץ ומובילה בהפרש של שתי ספרות. אנו בהחלט רואים שיש לנו לאן להתקדם, אנו בדרך הנכונה ואנחנו נמשיך להתקדם".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();