בלינקו. מודה לנבחרת הגרמנית



הקדטים הפסידו לגרמניה
ספסל ,04/07/2010

במשחק האימון השני נגד האורחים מגרמניה הובילה ישראל לאורך כל המשחק, אך שמטה את ההובלה ברבע האחרון והפסידה 67:66. איגור קולשוב הצטיין עם 18 נקודות. בלינקו: "התוצאות אינן חשובות, אלא הדרך וההתקדמות ממשחק למשחק".

נבחרת הקדטים הפסידה אתמול לנבחרת המקבילה של גרמניה, 67:66, במשחק שנערך לעיני 150 צופים במכון וינגייט. זה היה המשחק האחרון בין הקבוצות, אחרי שבמפגש הראשון הביסו הכחולים-לבנים את האורחים 54:77.

ישראל עלתה עם איגור קולשוב, אדר בן עליזה, מקסים קיקוס, ישי כסלו ודניאל ששון ושוב פתחה היטב עם יתרון 14:22 אחרי רבע אחד. ברבע השני היה נדמה שהתסריט של המשחק הקודם חוזר והפער כבר עלה ל-14 נקודות, אבל הגרמנים הוכיחו אופי וצימקו ל-36:28.

גרמניה צימקה ל-54:49 בסוף הרבע השלישי, ישראל עוד חזרה להוליך בפער דו-ספרתי ברבע האחרון, אבל איבוד עשתונות של הקדטים ושריקה לעבירה טכנית שלוש שניות לסיום עזרו לגרמנים להשלים את המהפך ולחגוג ניצחון, 66:67.

לישראל: איגור קולשוב 18, רפי מנקו 14, ישי כסלו 10, דניאל ששון 8, חיים מעיין ואדר בן עליזה 5 כ"א, נועם לוי ושרון נאור 3 כ"א.

מאמן נבחרת הקדטים, רובי בלינקו: "אני מאוד מודה לנבחרת הגרמנית שהסכימה להגיע לישראל לקיים מולנו שני משחקי הכנה. כל משחק כזה תורם לנו, משפר ומקדם אותנו למטרה העיקרית והיא הופעה במשחקי אליפות אירופה באוגוסט במונטנגרו. משחקי ההכנה האלה הם אמצעי ולא מטרה כך שהתוצאות אינן חשובות אלא הדרך וההתקדמות של הנבחרת ממשחק למשחק".

עוזר מאמן נבחרת הקדטים, נתי כהן: "אנחנו בשלב די מתקדם של ההכנות. בינתיים הדברים עובדים על פי התוכניות שהצבנו לעצמנו. יש עוד הרבה העבודה לשיפור כמה אלמנטים במשחק שעד אליפות אירופה יהיו חייבים להיות ברמה גבוהה יותר. בסך הכול אנו מרוצים מהגישה של שחקני הנבחרת והרצון ללמוד. אנו מקווים שהדברים יבואו לידי ביטוי טוב בטורניר אליפות אירופה במונטנגרו".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();