באדיבות איגוד הכדורסל



הקדטיות קיבלו שיעור על גלגלים
ספסל ,09/06/2010

נבחרת הקדטיות של ישראל אירחה לאימון משותף ומיוחד את נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל לכיסאות גלגלים. "בכל מה שקשור להתמדה, כוח רצון ועבודה קשה, לראות את הנשים האלו זה דבר מדהים", סיפר מאמן הקדטיות, ארז דגן.

אולם 'אביב' ברעננה זכה לארח אתמול אימון יוצא דופן שהיווה חוויה של ממש עבור כל המשתתפים. אל נבחרת הקדטיות, המתכוננת לאליפות אירופה דרג ב' אשר תערך באוגוסט במקדוניה, הצטרפה נבחרת ישראל בכדורסל כיסאות גלגלים אשר מתכוננת לאליפות אירופה 2011 אשר תערך בישראל. הנבחרת זוכה לתמיכה רבה מאתנה, המועצה הציבורית לקידום ספורט נשים.

"חלק מתפקידנו כמאמנים בנבחרת ישראל צעירה היא ללמד ולתת לשחקניות לטעום קצת דברים אחרים" סיפרה תמר מעוז, עוזרת המאמן של הנבחרת. "הבנות יתנסו בלשחק כדורסל קצת אחר ויראו שהוא לא פחות טוב", היא הוסיפה. "אני מאד שמח שכל הצוות רואה עין בעין את הערך המוסף של נבחרת צעירה", חיזק את דבריה המאמן ארז דגן. "אם מדברים על כל מה שקשור להתמדה, כוח רצון ועבודה קשה, אז לראות את הנשים הנהדרות האלו זה דבר מדהים ואני מקווה שהבנות ירוויחו מזה", הוא סיכם.

נבחרת הקדטיות חרטה על דגלה להקנות לשחקניות את החינוך לערכים, תרומה לקהילה, מורשת ישראל ואהבת הזולת והשונה. מעבר לזכות שיש לשחקניות לייצג את מדינת ישראל, יש להן את המחויבות להיות אזרחיות טובות ומודל לחיקוי.

האימון עצמו החל בחימום קצר ולאחר מכן החל האימון, בהדרכת מאמן נבחרת הנשים. לאחר הסבר קצר החלו שחקניות הקדטיות להתנסות בתנועה על הכיסאות בפעם הראשונה. לאחר מכן התחלקו השחקניות לזוגות מעורבים כאשר שחקניות הנשים מלמדות ועוזרות לצעירות להצליח במשימות מאד לא פשוטות ולצבור ביטחון במשחק הכדורסל בכיסאות גלגלים.

השחקניות החלו להתחבר כאשר הן עברו לשלב תחרות הקליעות ומרוץ השליחים, הכול כמובן על כיסאות הגלגלים. האימון הסתיים במשחק מהנה שכלל אי אלו התרסקויות, נבחרת הקדטיות נגד נבחרת הנשים. אפילו תמר מעוז הצטרפה לחגיגה עם קאמבק למגרש כשחקנית חיזוק בנבחרת הנשים. התוצאה בסיום הייתה 12 - 2 לנבחרת הנשים שלא הותירה שום סיכוי לשחקניות הצעירות, אך בשני הצדדים הודו שעם קצת יותר אימון בפעם הבאה זה עשוי להיות סיפור אחר לגמרי.

הילה הוניג, קפטנית הקדטיות, סיכמה את החוויה בסיום: "היה ממש כיף. הגענו מאד סקרניות לקראת המפגש וקצת חששנו ליפול וכיצד נתנהל על המגרש, אבל הבנות קיבלו אותנו נהדר ותמכו בנו מה שהפך את המשחק למאד מהנה, מאתגר ומלא אנרגיות. זה היה הרבה יותר קשה מאימון רגיל, יש לנו הערכה גדולה לאיך שהן מצליחות וזה יפה שמתפחים את הספורט הזה בארץ. אנחנו מאד מעריכות את שחקניות הנבחרת שלמרות המגבלות לא מוותרות על ההנאה מהמשחק. שמחנו להכיר ולהתנסות בתחום חדש מעולם הכדורסל ונשמח לשיתוף פעולה נוסף בין הנבחרות".

שחקנית נבחרת הנשים, מורן סמואל, הוסיפה: "היה מדהים, כיף לראות את הדור הצעיר שפעם גם אני הייתי שם, כיף לראות איך הענף מתפתח. אני חושבת שזה שיתוף פעולה ייחודי כי גם הקבוצה שלנו צעירה בהתפתחות שלה, לכן זה היה מאד מעניין. הבנות היו מקסימות ומאד השתדלו, חלק מהן תפסו את העניין יותר טוב. מהחוויה האישית שלי אני יודעת שזה לא פשוט פתאום להתיישב, צריך ללמוד לנסוע ויותר מזה צריך ללמוד לעצור. סה"כ זו הייתה חוויה טובה, נהננו מאד".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();