ארז דגן בגמר התיכונים אשתקד



וועדת הנשים אישרה מאמנים לנבחרות
ספסל ,26/01/2010

וועדת נשים של איגוד הכדורסל אישרה את המלצת מאמן העל של נבחרות הנשים אלי רבי, למינויים של מאמנים לנבחרות השונות. רועי אייזנברג ושירה העליון יאמנו את הנערות, ארז דגן ותמר מעוז בקדטיות, רפי בוגטין בטרום קדטיות. בנוסף, בשורה משמחת לגבי מבנה הליגות.

עוזרו של אלי רבי בנבחרת הנשים יהיה טל נתן שימשיך בתפקידו. לנבחרת הנערות מונה רועי אייזנברג, אשר שימש בשנתיים האחרונות כעוזר מאמן בנערות ובעתודה. עוזרתו תהיה שירה העליון. נבחרת הקדטיות יאמן ארז דגן, מאמנה הניצחי של אבן יהודה ותיכון ויצו הדסים שאימן בעבר גם בליגת העל, עוזרתו תהיה תמר מעוז שהצטרפה העונה לליגת העל כעוזרת באליצור מכבי נתניה. רפי בוגטין מונה לנהל את פרויקט טרום הקדטיות, לתקופה של שלוש שנים.
צוות אימון לנבחרת העתודה יקבע במהלך השבוע הקרוב.

כמו כן דנה וועדת נשים בתקנון ההשבחה וקיבלה החלטה כי עבור השבחת שחקניות בגילאי 15 עד 17 ישולם סכום של 1,500$ בגין השבחתן, בתנאי שהשחקנית שיחקה לפחות שלוש שנים בקבוצה אותה היא עוזבת.

הוחלט כי תצומצם הליגה הארצית לנשים ותפתח ליגה א' לנשים. בעונה הבאה תפתח הרשמה ל-48 קבוצות שישחקו בארבעה מחוזות בליגה א', 12 קבוצות בכל מחוז. כיום כידוע יש כ100 קבוצות בארצית, כולל אגודות עם מעל 5 קבוצות בליגה, מאחר ואגודות מתוקצבות לפי מספר הקבוצות בארצית. לא עוד.

בתום עונת 2011/2012 תעלנה שלוש קבוצות מגמר סל ארצית לליגה הלאומית. שלוש הקבוצות האחרונות בליגה הלאומית תרדנה לליגה הארצית ויחד עם 45 הקבוצות הבכירות בליגה הארצית, תרכבנה את הליגה הארצית. יתר הקבוצות ירדו לליגה א' (57 קבוצות לפי המצב כיום). התנאי לפתיחת ליגה א' היא הרשמת 6 קבוצות לפחות בכל מחוז. וועדת נשים קבעה מינימום קבוצות במחוז ונקבע כי בכל מחוז ישחקו לפחות שש קבוצות נשים. כמו כן נקבע כי בכל מחוז ישחקו לפחות שש קבוצות נשים בליגות הילדות והקט-סל.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();