כרמל בוכמן, מעוז ההגנה



אליפות אירופה לנוער - הילדים שלנו
ספסל ,23/07/2009

ארבעה שחקנים בני 17, שני רכזים בשם גיא, הבן של קני לבנובסקי , האח של עמית תמיר, גארד חיפני עם טווח קליעה גודסי. היורש של בורשטיין, שני גבוהים עם פוטנציאל לנבחרת הבוגרת, שלושה משפטים על כל שחקן בנבחרת הנוער.


בר טימור
רק בן 17. גארד עם טווח קליעה מטורף והמון חוצפה. אמור להיות כוכב בליגה לנוער בשנה הבאה ולהוביל את מכבי חיפה לפיינל פור הנוער. בקיץ שעבר קלע 7.1 נק' באליפות אירופה לקדטים. יהיה שחקן משלים בנבחרת הנוכחית והאליפות הזו היא רק הכנה בשבילו לקיץ הבא בו יהיה שחקן מוביל בנבחרת. גם השנה יתרום שלשות ואולי גם פעולות קלאץ'

איתן רוטנברג
פאוור פורוורד שעושה הסבה לסמול. בוגר מחלקת הנוער של הפועל גבעתיים שם היה אחד הסקוררים הגדולים של הליגה לנוער. בלט גם בליגת בתי הספר כחוליה השלישית לצד טישמן ובוכמן בעירוני ט'. בעל טאץ' נהדר והתמצאות מדהימה באיזור הסל, פיתח גם יד טובה מבחוץ. נשק התקפי נהדר בליגה לנוער. השאלה איך יתמודד מול גבוהים ממנו בעמדה שלו.

תום חבקין
שחקן העונה במחוז הצפוני בליגה לנוער. סמול פורורד מגוון ומאוד קבוצתי. שחקן שהוא דבק. לא מצטיין בשום תחום אבל טוב בהכל, כולל בהגנה. הוביל את היובל הרצליה לזכיה באליפות בתי הספר. חכם, יעיל, לא מבריק אבל רוצח שקט.

גיא לביא
רק בן 17, בוגר מאוד לגילו, רכז אחראי ומנוסה. כבר בגיל 16 הוביל את מכבי רעננה בליגה לנוער. קלעי מצוין שלוקח החלטות טובות. קלע 10.8 נק' בקיץ שעבר באליפות אירופה לקדטים

נמרוד טישמן
נחשב ליורש של טל בורשטיין ודורון שפר. רכז גבוה (1.96) עם המון כשרון. תענוג לראות אותו על המגרש. התחיל בגבעתיים, עבר למכבי ת"א וחושב על קולג' בעונה הבאה או גלבוע/גליל. קצת יותר פיזיות, קצת יותר רוע על המגרש וקצת יותר נוכחות ברגעי הקלאץ' וצומח כאן כוכב.




דניאל תמיר
הסנטר של הפועל ירושלים ואח של עמית תמיר, חכם ומבין את המשחק, קולע טוב, אז מה חסר לו? בעיקר מהירות ומנטליות יותר סקוררית. שיחק באליפות אירופה לנוער גם בקיץ שעבר (13.4 דקות, 4.5 נק') . אין לנו הרבה שחקנים במימדים האלה וחסר לנו שלא יתקדם ויגיע לנבחרת ישראל.



גיא דותן
הרכז של הפועל ירושלים, חתולי. קולע טוב משלוש. שחקן שיכול ליצור לעצמו מצב קליעה בזכות שליטה מצויינת בכדור ועליה נהדרת מהמקום. נוטה לפעמים להיעלם אבל הפעם הוא קפטן הנבחרת ויצטרך להראות נוכחות מלאה על המגרש ועל הספסל. באליפות אירופה לקדטים 2007 קלע 10.1 נק' למשחק ומסר 3.3 אס'. נשמח אם זו תהיה התפוקה שלו גם באליפות הנוכחית




כרמל בוכמן
מעוז ההגנה של הנבחרת, 2.05 עם ידיים ארוכות מאוד שמפריע לכל זריקה באיזור שלו. בליגה לנוער (מכבי ת"א( או בליגת בתי הספר (עירוני ט') הוא גם כוח התקפי, באירופה הרבה יותר קשה לו. לבוכמן יש הרבה תכונות של גארדים כמו קליעה מבחוץ, יכולת הובלת כדור ומסירה נהדרת, אבל קשה לו מאוד באחד-על-אחד. הפוטנציאל מדהים, מוסר העבודה נהדר, האישיות מקסימה, הלוואי ויהיה שחקן. שיחק גם באליפות אירופה לנוער בקיץ שעבר (5.6 נק', 7.0 ריב', 2.1 חט', 1.5 חס', 1.6 אס', 24.5 דקות)

שון לבנובסקי
בנו של קני לבנובסקי, שחקנה של הפועל ת"א בשנות השמונים. סמול פורוורד קלאסי. גבוה, אתלטי, קולע טוב מבחוץ, אה שכחנו, רק בן 17 ויש לו עוד שנה בליגה לנוער בה אמור להיות כוכב בליגה הזו. מבוקש על ידי מכבי ת"א. בקיץ שעבר רשם 5.3 נק' עם 36% משלוש באליפות אירופה לקדטים ב13.3 דקות למשחק

כארם משעור
שחקנה של הפועל עמק יזרעאל היה אלמוני עד לפני מספר חודשים. פרח בחצי השני של העונה בליגה לנוער והדהים בפיינל פור הנוער עם יכולות אתלטיות נהדרות. עשה קפיצת מדרגה פשוט מטורפת בתקופה הזו וגם הוא בוודאי מתקשה להאמין שהוא נוסע לאליפות אירופה.

גל חלמיש
השחקן הכי מנוסה בנבחרת, שיחק בשתי העונות האחרונות בליגה הלאומית במדי ביתר בנימינה וקיבל שם דקות לא מעטות. גארד פיזי ואגרסיבי עם כוח פריצה. סקורר שמחפש את הסל בכל הזדמנות, סוחט המון עבירות. בעונה הבאה חתם ביקנעם/מגידו מהלאומית.




דודו שימריז
אחד הקלעים הטובים בליגה לנוער בשנתיים האחרונות. אשקלון במקור ששיחק בנוער בעירוני רמת-גן. היה אחד השחקנים הבולטים באליפות אירופה לקדטים לפני שנתיים עם 10.3 נק' ו36.7% משלוש. סקורר שזורק הרבה שלשות וחודר הרבה פחות.









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();