רם אליאספור, 12 נק'



הפסד שלישי לקדטים, הפעם צמוד יותר
ספסל ,04/07/2009

אחרי שני הפסדים ב-20 הפרש, הפסידו הקדטים לרוסיה רק 79:71 לאחר משחק צמוד. נועם לייש קלע 27 נקודות, רם אליאספור הוסיף 12. בלינקו: "ממשיכים בקו ההתקדמות, יש עוד הרבה עבודה".

נבחרת הקדטים פגשה את רוסיה למפגש שלישי ב-3 ימים. בשני המפגשים הראשונים הפסידו הקדטים ב-20 הפרש. הפעם זה נראה אחרת.

הנבחרת פתחה עם אלון טטרו, נועם לייש, עומר כהן, רם אליאספור וסרגיי זליקמן. הפתיחה הייתה כולה כחול לבן החבר'ה של בלינקו פתחו עם 14-2 מוחץ כשנועם לייש קולע את 10 הנק' הראשונות , הרוסים ההמומים התקשו למצוא את הסל בדקות הללו, המשך הרבע התנהל במגמה דומה עם סלים של עומר כהן וסרגיי זליקמן הכפר-סבאים ולרבע הקדטים יורדים ביתרון 23-12 מרשים.

הרוסים התאוששו מן ההלם של הרבע הראשון והחלו לחזור אט אט למשחק עם מה שאפיין אותם ביומיים הקודמים: הגנה חזקה, שלשות ומתפרצות ו-4 דק' בתוך הרבע השני הם כבר עלו ליתרון 29-28. בשורות הקדטים בלטו בדקות אלו אור סולומון ונועם לייש שקלע 5 נק' נוספות. למחצית הקבוצות ירדו בשוויון 37-37.

קלעי המחצית: נועם לייש 15, אלון אברמוביץ', אור סולומון ורם אליאספור 4 כ"א. אלון טטרו, סרגיי זליקמן, ניר סננס ועומר כהן 2 כ"א, אלכס צ'רנוביץ' 1.

הרוסים פתחו עם ארבע שלשות את הרבע השלישי ומהר מאוד עלו ליתרון 46-53. שני סלים של סרגיי זליקמן וסל ונקודה מהעונשין של אברמוביץ' ועוד שלשה של לייש הורידו ל-55-57 בסיום הרבע השלישי.

רם אליאספור הראה דומיננטיות מתחת לסלים בפתיחת הרבע הרביעי עם סל מריבאונד התקפה, סל נוסף בסיבוב ושני גגות. סל של לייש קבע שוויון 63-63. הרוסים ענו בשלשה. דן רפאל עשה 6 רצופות כשבתווך הרוסים עושים סלים מריבאונד התקפה וזה 69-72 רוסיה, 3:15 לסיום. הרוסים עם 7 רצופות עלו ל-69-79 דקה לסיום ובעצם סגרו את המשחק. בסיום 71-79 לרוסים. הנבחרת שלנו יכולה להיות אופטימית אחרי משחק טוב יותר מהשניים הקודמים.

קלעו לנבחרת: נועם לייש 27, רם אליאספור 12, אלון אברמוביץ' 7, אור סולומו, דן רפאל וסרגיי זליקמן 6 כ"א, עומר כהן, אלון טטרו וניר סננס 2 כ"א, אלכס צ'רנוביץ' 1.

המאמן רובי בלינקו אמר בתום המשחק: "אנו ממשיכים בקו ההתקדמות שלנו. השחקנים מקבלים ניסיון בינלאומי ממשחק למשחק וגם השיפור במשחקים נראה עקב כך. אנחנו צריכים להמשיך בקו הזה. בכל מקרה יש לנו עוד הרבה עבודה כדי להגיע לאליפות אירופה בליטא ".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();