אלכס צ'רנובי'ץ



עוד הפסד לקדטים, שוב ב-20 הפרש
ספסל ,03/07/2009

נבחרת הקדטים הפסידה 90-70 לרוסיה. רובי בלינקו: "ההפרש אותו הפרש אבל הדרך היתה טובה יותר". נועם ליש הרבה לקדטים עם 15 נק'. מחר (שבת) ב19:00 משחק נוסף בין שתי הנבחרות.

נבחרת הקדטים של ישראל הפסידה גם במשחק השני מבין שלושה לרוסיה ושוב בעשרים הפרש, 70-90. הפתיחה הייתה שייכת דווקא לנבחרת שלנו שפתחה היטב ועלתה ליתרון 8-2 עם סלים של רם אליאספור , הרוסים לא נבהלו והפכו מהר ל 11-8 , היתרון האתלטי של הרוסים הרוגש היטב במיוחד במלחמה מתחת לסלים , כניסתם של אור סולומון ושי יוסוב הכניסה קצת קצב למשחק וביחד עם ניהול משחק נבון של אלון אברמוביץ' הנבחרת הצליחה לייצר נק' במשחק מעבר ובסיום הרבע הראשון הובילו הרוסים 17-22, הנבחרת עוד נשארה קרוב בפתיחת הרבע השני אך לרוסים במשחק מעבר פשוט ומהיר הייתה תשובה לכל פעולה של הנבחרת שלנו, הלחץ החזק על הוצאת הכדור עשה את שלו והרוסים החלו להגדיל את הפער בהתמדה ,שלשות של נועם לייש ועבירה טכנית כנגד המאמן הרוסי עוד השאירו את הנבחרת בתמונה אך הרוסים עלו כבר ליתרון 48-32 , הכדור האחרון לפני המחצית היה שלנו. עומר כהן ביצע חדירה והוציא כדור לרן כהן שבשלשה הוריד את הנבחרות למחצית בתוצאה 48-35 לרוסים. פתיחת המחצית השנייה הייתה מוחצת, הנבחרת שלנו קלעה 2 נק' ב 6 הדק' הראשונות והרוסים טסו למתפרצות וגם קלעו באחוזים מצוינים מעבר לקשת ועלו כבר ליתרון 65-37, רובי בלינקו החליט להמר ועבר להרכב סופר נמוך כששי יוסוב ואור סולומון מתפקדים כגבוהים ביחד עם נועם לייש, אלון אברמוביץ' ואלכס צ'רנוביץ', ההרכב הנמוך לחץ חזק על כל המגרש, יוסוב בשלשה וסל וצ'רנוביץ' בשלושה סלים רצופים הורידו את הנבחרת לרבע השלישי בפיגור 74-52 ברבע הרביעי נכנס אלון טטרו ועם משחק לחימה מס' חטיפות נקודות ולחימה של שאר חבריו הצליחו לצמק את ההפרש עד 20 בסיום.

הרבו לישראל: נועם ליש 15, שי יוסוב 10, אלכס צ'רנוביץ' ואור סולומון 8 כ"א אלון טטרו 7 רם אליאספור ואלון אברמוביץ' 6 כ"א עומר כהן 5 רן כהן 3 סרגיי זליקמן 2

רובי בלינקו: "ההפרש אותו הפרש כמו הממשחק הראשון, אבל הדרך היתה הרבה יותר טובה, הנבחרת הרוסית היא נבחרת מהצמרת האירופאית, כנראה מועמדת למדלייה ולמרות זאת בחלק גדול מהמשחק עמדנו מולם טוב מאוד, אני מרוצה מהגישה של השחקנים. אנחנו בקו של התקדמות"

מחר (שבת) ב19:00 משחק נוסף בין שתי הנבחרות באולם הי"א במכון וינגייט.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();