רובי בלינקו, מאמן הנבחרת



הקדטים הפסידו לרוסיה
ספסל ,03/07/2009

נבחרת הקדטים הפסידה לרוסיה 94:74 במשחק ההכנה הבינלאומי הראשון שלה. המאמן בלינקו: "קיבלנו שיעור מאלף מנבחת אירופאית גבוהה, וזאת בדיוק הכוונה של משחקי האימון האלה". היום (ו', 18:30) תשחקנה שתי הנבחרות משחק נוסף.

אחרי שורה של משחקי אימון מול קבוצות ישראליות, ערכה אמש (יום ה') נבחרת הקדטים משחק אימון ראשון במכון וינגייט מול רוסיה והפסידה 94-74 (53-43 במחצית). הנבחרת ייפגשו פעמיים ביומיים הקרובים.

רובי בלינקו, מאמן הנבחרת: "ניכרו בנו הסימנים של התרגשות של משחק בינלאומי ראשון ואני מאמין ומקווה שבשני המשחקים שנשארו התופעה הזאת תחלוף. בהחלט קיבלנו שיעור מאלף מנבחרת אירופאית גבוהה וזאת בדיוק הכוונה של משחקי האימון האלה. לצערי, חודש לפני האליפות זה המשחק הבינלאומי הראשון שלנו, אבל זאת המציאות ועם זה אנחנו נצטרך להתמודד. נעשה כמה שיותר משחקים בינלאומיים לפני האליפות כדי שנוכל לקבל נסיון ולבוא כמה שיותר מוכנים. הנבחרת איבדה 18 כדורים וסבלה מנחיתות בריבאונד, נצטרך לטפל גם בזה".

עקב תקלה במחשבי הסטטיסטיקה, לא הובאה רשימת קלעים. היום (שישי) ומחר (שבת) יתקיימו משחקים נוספים בין שתי הנבחרות בשעה 18:30 באולם הי"א במכון וינגייט.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();