בוכמן. טופ סקורר



הנוער ניצח את גיאורגיה
ספסל ,29/06/2009

חניכיו של דני פרנקו גברו על האורחים מדרג ב' האירופי, 48:69, במשחק הראשון מבין שלושה שיערכו השבוע ברעננה. כרמל בוכמן ודניאל תמיר הובילו עם 11 ו-10 נקודות בהתאמה. פרנקו: "יכולנו לשחק יותר טוב, לא היינו מספיק חזקים במחצית הראשונה".

נבחרת הנוער של ישראל גברה הערב על נבחרתה המקבילה של גיאורגיה, 48:69, במשחק אימון שנערך במטרווסט. האורחים, שנשרו מדרג א' בקיץ שעבר, יפגשו את חניכיו של דני פרנקו לשני משחקים ביומיים הקרובים.

המחצית הראשונה הייתה הגנתית מאוד, ואחרי 11:15 לישראל בסיום הרבע הראשון, צימקה גיאורגיה ל-27:25 במחצית. בדיוק כמו בקבוצתו בעונה שעברה, חולון, גם הפעם נהנה פרנקו מרבע שלישי מצוין בשני צידי המגרש, בו ברחה ישראל ל-34:47, כשהיא מכריעה את המשחק באופן סופי בדקות הסיום.

דני פרנקו אמר בסיום ל"וואלה! ספורט": "אני מרוצה מהמחצית השנייה. לא היינו מספיק חזקים במחצית הראשונה, אבל יצאנו טוב מהחדר הלבשה ועשינו רבע שלישי טוב, והמשכנו את המומנטום ברבע האחרון. יכולנו לשחק יותר טוב. נקווה שלמרות הניצחון בהפרש הגבוה נדע גם להפיק מהמשחקים הבאים מול גיאורגיה דברים לקראת אליפות אירופה".

קלעו: כרמל בוכמן 11, דניאל תמיר 10, נמרוד טישמן 8, ניב סולומון וכארם משעור 7 כל אחד, גל חלמיש 6, רז ניסים 5, גיא לביא 4, גיא דותן, דודו שמריז ותום חבקין 3 כ"א. בר טימור, שסבל מפציעה בידו, שיחק אך לא קלע.

בשבוע שעבר ערכה הנבחרת שישה משחקי אימון באירופה. היא פתחה עם ניצחון ושני הפסדים מול קרואטיה והמשיכה עם שני ניצחונות על בולגריה, אבל סיימה את המסע עם הפסד לבולגרים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();