נתי כהן



נתי כהן יאמן באקדמיה
ספסל ,21/06/2009

נתי כהן יעבוד לצידו של רובי בלינקו באקדמיה לכדורסל: "אני מודה לראשי האיגוד שנתנו לי הזדמנות לעשות את מה שאני אוהב לעשות".

עוזר מאמן נבחרת הקדטים, נתי כהן מונה למאמן באקדמיה לכדורסל. כהן יעבוד לצידו רובי בלינקו אשר מונה בשבוע שעבר כמאמן ראשון באקדמיה. השניים יאמנו באקדמיה במקביל לעבודתם בנבחרת הקדטים.

נתי כהן בן ה-36 מאמן כדורסל מזה 19 שנים ועוסק בעיקר במחלקות הנוער והבוגרים. בין השאר אימן כהן במחלקות הנוער של הפועל חולון שם שימש כמנהל מקצועי כעוזר מאמן הבוגרים בליגת העל, כך לאורך מספר שנים וכן אימן את קבוצת הנוער לאומית של חולון,

בנוסף אימן נתי כהן במחלקת הנוער של בני הרצליה וכמאמן קבוצת הבוגרים ששיחקה בליגה ארצית, בקבוצות הנוער והבוגרים של הפועל כפר-סבא, חמש שנים בקבוצת הנוער של הפועל גליל עליון. בעונת 07/08 שימש כעוזר מאמן קבוצת הבוגרים לצידם של אלי קנטי, דני פרנקו ולאחר מכן של עודד קטש. בעונה האחרונה אימן את קבוצת הבוגרים של מכבי הוד השרון בליגה הלאומית איתה הגיע עד חצי גמר הפלייאוף.

ב- 14 השנים האחרונות מאמן נתי כהן במקביל בכל המסגרות של הנבחרות הצעירות באיגוד הכדורסל, במגוון רב של תפקידים בין השאר, עוזר מאמן נבחרת הקדטים, לצידם של רוני בוסאני, דני פרנקו ורובי בלינקו.

התוכניות המקצועיות באקדמיה לכדורסל אשר תפתח את שעריה עם פתיחת שנת הלימודים הקרובה, יורכבו בתיאום עם יורם חרוש - מנהל העל של הנבחרות הצעירות של ישראל. מינויים של רובי בלינקו כמאמן הראשון באקדמיה ושל נתי כהן לתפקידי המאמנים באקדמיה, הינם טבעיים, שכן שחקני/תלמידי האקדמיה לכדורסל, יהוו את הדור הבא של הכדורסל הישראלי ונבחרת הקדטים אותם מאמנים כאמור, רובי בלינקו ועוזרו נתי כהן.

נתי כהן אומר עם מינויו לתפקיד: "אני שמח על המינוי, רוב שנותיי הקדשתי לצעירים במחלקות הנוער בכדורסל. אני רואה את עצמי עובד עם תשתיות הכדורסל-השחקנים הצעירים, עוד שנים רבות. הפרויקט הזה, הוא בדיוק הגשמת המטרות שלי לעבוד עם השחקנים הצעירים הטובים ביותר, לקדם אותם ולהפוך אותם לשחקני כדורסל טובים יותר. בעבודתי אני משלב כדורסל וחינוך שזה מהות הפרויקט כולו. אני מאמין מאד שבשנים הקרובות שהעשייה שלנו תבוא לידי ביטוי ויוכח כי הינו פרויקט מוצלח ואיכותי. אני מודה לראשי האיגוד שנתנו לי הזדמנות לעשות את מה שאני אוהב לעשות".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();