גיא לביא, הצטיין



נצחון לנוער בבולגריה
ספסל ,20/06/2009

נבחרת הנוער ניצחה הערב את בולגריה 55-75. גיא לביא, נמרוד טישמן ותום חבקין קלעו 13 נק' כ"א. בר טימור נפצע באצבעו. מחר משחק נוסף מול הבולגרים.

נבחרת הנוער של ישראל ניצחה (שבת) במשחק הראשון שלה בבולגריה, בתוצאה 75-55.
אחרי יום מתיש של נסיעות וטיסות עלתה הנבחרת למשחק הראשון שלה מתוך שלושה משחקים, נגד הנבחרת המקומית. הנבחרת הישראלית פתחה עם: נמרוד טישמן, בר טימור, תום חבקין, כרמל בוכמן ודניאל תמיר.

הנבחרת פתחה בכבדות כשהבולגרים מובילים 7-6 אחרי 5 דקות של משחק.לאחר שלוש דקות מתחילת המשחק, נפצע בר טימור באצבעו ולא חזר לשחק עד לתום המשחק.

כניסה של גיא לביא שהיה מהמצטיינים במשחק, העירה במעט את הנבחרת שסיימה את הרבע הראשון בתוצאה 12-9, הרבה בזכות 6 נקודות ושתי חטיפות כדור של לביא.

ברבע השני דאגו גל חלמיש, נמרוד טישמן וגיא לביא, לבריחה של הנבחרת עד 24-16, מכאן הבולגרים צמצמו במעט ושלשה של דודו שימריז, עם הבאזר למחצית, הורידה את הקבוצות ב-33-27 לישראל.

את הרבע השלישי פתחה הנבחרת באופן אינטנסיבי. נמרוד טישמן ותום חבקין עם נקודות ראשונות במשחק יחד עם הגנה טובה של גל חלמיש הובילו לריצה ישראלית עד ל-54-35 בסיום הרבע השלישי.
הנבחרת המשיכה לשלוט גם ברבע הרביעי כשגיא לביא (13 נקודות, 7 אסיסטים וארבע חטיפות) מריץ את דודו שימריז ותום חבקין לנקודות קלות, ולתוצאת סיום של 77-55.

קלעו לישראל: גיא לביא , 13 נקודות ( 7 אסיסטים וארבע חטיפות), נמרוד טישמן ותום חבקין 13 כ"א. דודו שימריז 10 דניאל תמיר וגל חלמיש 8 נקודות כ"א. ניב סולומון 4 נקודות. בר טימור, כארם משעור וכרמל בוכמן עם 2 נקודות כ"א (8 ריבאונדים). גיא דותן ומג'ד עווד שיחקו ולא קלעו.

מאמן נבחרת הנוער, דני פרנקו אמר לאחר המשחק: " היו לנו היום דקות טובות יותר וטובות פחות. בסך הכול אנחנו מראים שיפור וזה החשוב. נתאושש הערב ונרצה להמשיך את מגמת ההתקדמות של הנבחרת גם מחר ".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();