רם אליאספור, בלט בקדטים



הקדטים ניצחו את טרום הנוער
ספסל ,13/06/2009

נבחרת הקדטים של רובי בלינקו גברה 69-76 על נבחרת טרום הנוער. בעוד שבועיים תארח נבחרת הקדטים את נבחרת רוסיה לשלושה משחקי אימון.

---- מאת חגי פלק ----

נבחרת הקדטים המתכוננת לאליפות אירופה סיימה היום את משחקיה נגד יריבות מהארץ כאשר גברה בצהריים במכון וינגייט, על נבחרת הטרום-נוער שתשתתף במכבייה 69:76. בעוד כשבועיים ישחקו הקדטים נגד רוסיה בסדרה של שלושה משחקי אימון.

נבחרת הקדטים נראתה בהחלט מחוברת ומגובשת מאד, והפגינה הגנה אגרסיבית לאורך כל שלבי המשחק למעט הרבע הראשון בו הובילו שחקני הנוער 15:19. לעומתם נבחרת הטרום נוער שלה היה זה המשחק הראשון נראתה לא טוב ברוב שלבי המשחק, חסרה משחק קבוצתי וסבלה מאד מיכולת לא טובה של שחקני הציר שלה. בשורות נבחרת הקדטים לא שיחקו נעם לייש ובן אלטיט הפצועים, ועוד 3 שחקנים בסגל לא שותפו כלל.

ברבע השני הפכו שחקני הקדטים את התוצאה ל-32:35 במחצית עם דקות טובות של אלון טטרו ורם אליאס-פור. ברבע השלישי נשמר יתרון הקדטים שעלו ברבע האחרון ליתרון דו-ספרתי בראשותם של שי יוסוב, עומר כהן ואלון אברמוביץ' שהפתיע לטובה
.
בשורות נבחרת הטרום נוער אפשר היה לציין לטובה את שי קליימינץ שרק אתמול זומן לנבחרת עם דקות טובות, עומר שפירא ממכבי חיפה שבלט במחצית הראשונה עד שנפצע, ועוז בלייזר, צעיר השחקנים שהפגין ביטחון רב ומשחק קבוצתי.

קלעו לקדטים: אלון טטרו 13, שי יוסוב 11, רם אליאס-פור ועומר כהן 10 כ"א, אלון אברמוביץ' 8, סרגיי זליק 7, אור סולומון ואלכס צ'רנוב 6 כ"א, רן כהן 4, יוסי מגר 2. שיחקו ולא קלעו: בני אל-שיר ודן רפאל.

קלעו לטרום-נוער: בן שוהם 9, בני אויריך, שי קליימינץ ותמיר שמחוני 8 כ"א, עידו אזולאי 6, אלמוג ברק, בן דאודי ואלון דמבינסקי 5 כ"א, עוז בלייזר 4, תום סלוצקי ועומר שפירא 3 כ"א, אור פלבניק, בר ראובן וליאור שם טוב 2 כ"א.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();