נבחרת הנערות 2008



הגרלת נבחרות הנשים הצעירות
ספסל ,31/01/2009

פיב"א ערכה היום את הגרלת הבתים לאליפויות אירופה לעתודה, נערות וקדטיות. הגרלה סבירה לנבחרת הנערות שתארח באילת את האליפות. אלי רבי: "המטרה בנערות היא דרג א'". כל תוצאות ההגרלה בפנים.


את רוב תשומת הלב משכה ההגרלה של אליפות הנערות, שתתקיים בישראל. עם סיום ההגרלה, חילק נציג ישראל באירוע (ירמי אולמרט) את תיק מצגת האליפות לנבחרות שיגיעו לישראל. המצגת הוכנה בסיוע עיריית אילת וכללה בין השאר את ברכתו של יו"ר איגוד הכדורסל בישראל, שי שני.

אלי רבי, מאמן העל של נבחרות הנשים: "מבחינתנו ההגרלה של נבחרת הנערות היא המהותית ביותר, מכיוון שאנו מארחים את האליפות בישראל. הנבחרות שקיבלנו הינן נבחרות טובות, אך יחד עם זאת עם הכנה טובה, נוכל להתמודד מולן ואולי אף להתגבר עליהן. היעד בנבחרת הנערות היא להעפיל לדרג א' של אירופה, במיוחד לאור העובדה שאנו מארחים השנה בישראל את אליפות אירופה לנערות."

נבחרת העתודה
האליפות תתקיים באוריד, מקדוניה, ב7-15 ליולי.
מאמנת: דליה בושינסקי

פורמט: כמו שנה שעברה, 11 קבוצות מחולקות לשני בתים. ארבע הראשונות בכל בית עולות לרבע הגמר בשיטת ההצלבה.

ההגרלה: ישראל הוגרלה לבית ב' יחד עם מקדוניה המארחת, הולנד, סלובקיה ורומניה. זה בהחלט בית קשה שכן סלובקיה, רומניה והולנד סיימו במקומות 4 עד 6 בהתאמה באליפות בשנה שעברה. ישראל, שסיימה שמינית אשתקד, תפתח את השתתפותה במשחק נגד מקדוניה, שלא השתתפה באליפות בשנה שעברה. הנערות של ישראל כאמור שיחקו מול מקדוניה באליפות של 2008, וניצחו (80 - 76).

נבחרת הנערות
האליפות תתקיים באילת, בין השני ל-12 ביולי.
מאמן: עדני דגן

פורמט: הקבוצות מחולקות לארבעה בתים, השלוש הראשונות מכל בית עולות לשלב הבא. 12 העולות מתחלקות לשני בתים, והארבע הראשונות בכל בית עולות לרבע הגמר, בשיטת ההצלבה.

ההגרלה: ישראל הוגרלה לבית ג' יחד עם גרמניה, דנמרק והולנד. על הנייר הנבחרת החזקה בבית היא הולנד שסיימה במקום השישי באליפות הקודמת, גם בנערות וגם בקדטיות. גרמניה סיימה שמינית בדרג ב' והקדטיות שלה שרדו בדרג א', דנמרק סיימה במקום ה17 בדרג ב'. ישראל כזכור סיימה במקום ה12 אחרי שנפלה לבית ראשוני בלתי אפשרי עם אסטוניה וסלובניה, ההגרלה השנה נראית יותר שפויה.

נבחרת הקדטיות
האליפות תתקיים בטאלין, אסוטניה בין ה-30 ליולי ל-9 באוגוסט.
מאמן: רפי בוגטין

פורמט: הנבחרות מחולקות לארבעה בתים, אחד של ארבע קבוצות ושלושה של חמש. שלוש הקבוצות שיסיימו במקומות האחרונים בבתים של החמש יישלחו למשחקי דירוג על מקומות 17-19. שתי הראשונות בכל בית יעלו לרבע גמר, מקומות 3-4 ילכו למשחקי דירוג 9-16.

ההגרלה: ישראל הוגרלה לבית ב' יחד עם אסטוניה המארחת, לטביה, רומניה ושוויץ. זה בית קשה מאד עם לטביה שירדה בשנה שעברה מדרג א' לדרג ב', רומניה שסיימה במקום השלישי באליפות דרג ב' בשנה שעברה ואסטוניה המארחת, אם כי היא סיימה רק במקום ה-16 בשנה שעברה (אחד לפני ישראל). שווייץ סיימה במקום ה14.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();