אבי אבן, נבחרת מיוחדת



היום - הקדטים פותחים את אליפות אירופה
ספסל ,12/08/2008

נבחרות הנוער והעתודה סיימו את אליפות אירופה במקום העשירי. נבחרת הקדטים (עד גיל 16) תנסה להגיע גבוה יותר באליפות אירופה שתתחיל ביום שישי בקייטי, איטליה.
ישראל בבית המוקדם עם צרפת, רוסיה ו...גאורגיה. יהיה מעניין.. דיברנו עם מאמן הנבחרת אבי אבן שאומר "זאת נבחרת מיוחדת, שאפתנית ומאוד מחוברת"

מאז מדליית הארד של נבחרת הקדטים ב 1997 (עם אפיק ניסים, שמוליק ברנר ואורי יצחקי) לא הצליחו נבחרות הקדטים להעפיל לחצי הגמר. בשנים האחרונות נבחרות הקדטים מסיימות באופן קבוע בין המקום ה 9 ל 11 מלבד הנבחרת של 1996 שסיימה שביעית. לאחר הקיץ הדי יבש של נבחרות הנוער והעתודה (סיימו במקום 10) והקיץ המאכזב מאוד של נבחרות הנשים הצעירות, נותרה לנו רק תקווה אחת להישג, נבחרת הקדטים. מדלייה יהיה ככל הנראה בלתי אפשרי להשיג, אבל אנחנו נסתפק במקום בין 8 הראשונות, אבי אבן, מאמן הנבחרת מכוון הכי גבוה שאפשר.

אבי, האם יש סיכוי שנבחרת הקדטים תעשה לנו קצת נחת הקיץ ?
אבן: "השיטה מאוד קשה ומאוד טריקית, נצחון אחד יכול להעלות אותנו למעלה והפסד
אחד יכול להוריד אותנו למטה. העתודה והנוער סיימו במקום העשירי, אנחנו מכוונים יותר גבוה, הכי גבוה שאפשר"

ההכנה שלכם כללה רק שני טורנירי הכנה, אין לנבחרת הרבה נסיון בינלאומי
אבן: "זה נכון שאין לנבחרת אין הרבה נסיון בינלאומי אבל חזרנו לפני שבוע מטורניר הכנה מצוין בקרואטיה ועשינו טורניר ברוסיה, שיחקנו בארץ המון משחקי הכנה מול יריבות טובות, בסה"כ עשינו הכנה טובה"

מה היתרונות והחסרונות של הנבחרת שלנו ?
אבן: " זאת נבחרת מיוחדת, שאפתנית ומאוד מחוברת, רוב הגארדים שלנו היו שחקני נוער לאומית כבר בשנה שעברה: בר טימור, תומר בר אבן, בן דאודי, תמיר שמחוני (בבית הספר) וכמובן גיא לביא וזה היתרון שלנו.

מה לגבי הגבוהים שלנו ? הם יכולים להתמודד מול הגבוהים האירופאיים ?
אבן: "יחסית לנבחרות קודמות יש לנו נבחרת לא נמוכה, אבל אין לנו גבוהים של 2.17 כמו שיש באירופה, הם ינסו להתמודד ואני מאמין שיצליחו

איזו נבחרת אתה מסמן בבית המוקדם כזאת שצריך לנצח ?
אבן: "אנחנו חייבים לנצח את הגאורגים, הם אמנם גבוהים ואגרסיבים אבל אמורים להיות פחות טובים מהצרפתים והרוסים שהן נבחרות איכותיות ובין המועמדות למדלייה, אם כי זאת אליפות ראשונה לגילאים האלה וקשה לדעת מי הנבחרות החזקות, לפי תוצאות משחקי האימון הרוסים והצרפתים חזקים מאוד וגם באופן מסורתי.

הגאורגים בוודאי יבואו במוטיבציה גבוהה במיוחד לאור המצב שם במדינה
אבן: "כן, אבל אנחנו במצב הזה כבר חמישים שנה, הם אולי יבואו במוטיבציה גבוהה אבל גם אנחנו, בנושא הזה לא יהיה להם יתרון עלינו, אני מבטיח לך"

לסיום, אתה רוצה להגיד עוד משהו לאומה
אבן: "אליפות אירופה זה תמיד אתגר מיוחד, אנחנו נבוא נחושים במטרה לנצח כל משחק"

לוח המשחקים בבית המוקדם
יום שישי, 15.8 שעה 13:00 מול גרוזיה
יום שבת, 16.8 שעה 13:00 מול רוסיה
יום ראשון, 17.8 שעה 15:15 מול צרפת

לחצו כאן לסגל הנבחרת

הצוות המקצועי כולל כאמור את המאמן הראשי אבי אבן כשלצידו עוזריו: דניאל ששר ונמרוד מיטל








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();