הפסד לנוער מול אוקראיינה
חגי פלק ,08/07/2008

במשחק השלישי מול אוקראיינה, הפסידה נבחרת הנוער 82-78. אור עידה בלט עם 16 נק', דניאל תמיר חזר מפציעה ממושכת.

במשחק האימון השלישי בין שתי הנבחרות הפסידה נבחרת הנוער לאוקראינה. נבחרת הנוער גילתה שאננות רבה במיוחד בדקות הראשונות של המשחק ואפשרה לאוקראינים קליעות נוחות ובאחוזים גבוהים. לאחר 5 דקות ובפיגור 16:0 קלעה ישראת את הנקודות הראשונות, ורק לאחר כניסתם של רון סבג ואור עידה ירדה הנבחרת בסיום הרבע הראשון בפיגור 26:18.
סבג ועידה יחד עם ונטורה החזירו את הנבחרת למשחק גם דרך ההגנה, אבל מי שחולל בעיקר את המהפך היה לירן מורן שקלע 14 נק' אישיות עד ההפסקה ומחק את הפיגור עד ליתרון זעיר בהפסקה - 43:46.
במחצית השנייה נמשך המשחק הצמוד אך הנבחרת לא הצליחה לברוח יותר מדי. טל קרפלס חתם בשלשה את הרבע השלישי 64:66 לישראל.
הנבחרת כבר רצה ל-64:71, אבל האוקראינים הצליחו להשוות ל-72:72 וכפו משחק צמוד עד לסיום. שני איבודים של הנבחרת נתנו לאוקראינים מהלך של ועבירה ועוד עבירה ועלו ל-81:78. ישראל יצאה להתקפה אחרונה 21 שנ' לסיום, האוקראינים הצליחו לא לבצע עבירה, לחטוף את הכדור ולנצח את המשחק.
חסרונם של יותם שירן הפצוע ונדב הימן החולה די הורגש בניגוד לשני הניצחונות של הנבחרת.
בן רייס וכרמל בוכמן יצטרכו להתאפס אחרי יכולת מחרידה מאד היום, ולדניאל תמיר אין מספיק זמן להתאושש מפציעתו.

נקודות האור הערב בנבחרת הגיעו מהצפון: אריאלי וסבג מתגלים כמנהיגי הנבחרת יחד עם ונטורה, ולירן מורן שתמיד היה סקורר יצטרך לשמור על יציבות ולתרום גם בחלק ההגנתי. אור עידה מתגלה כג'וקר של פרנקו ועשוי להיות הקלף המפתיע בהמשך.

קלעו לנבחרת: אור עידה 16, לירן מורן 14, טמיר אריאלי 12 - 4 שלשות, רון סבג 8, אלעד ונטורה, טל קרפלס ועומר רוב 7 כ"א, איגור נסטרנקו 4, כרמל בוכמן 2, דניאל תמיר 1. שיחקו ולא קלעו: בן רייס ואיתן רוטנברג.

בשבוע הבא מתוכנן לנבחרת משחק אימון אחרון אך לא בינלאומי, ככל הנראה נגד הסגל ב' של נבחרת העתודה.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();