הצמד המנצח מהעמק



הנערות השלימו סוויפ
ספסל ,22/06/2008

נבחרת הנערות של ישראל רשמה ניצחון רביעי ברציפות על נבחרת הנערות של גרמניה במסגרת משחקי האימון לקראת אליפות אירופה. הערב ניצחו הנערות 74 - 57, עם משחק מצוין של שירה בן ברק.

נבחרת הנערות 74 - נבחרת הנערות גרמניה 57
גם המשחק הרביעי בארבעה ימים בין נבחרת הנערות של ישראל לזו של גרמניה הסתיים בניצחון ישראלי. לאחר משחק צמוד במוצ"ש, המשחק היום דמה יותר לשני קודמיו.

הרבע הראשון הסתיים ביתרון 13 - 9 לזכות ישראל שלא ניצלה הגנה טובה כדי לברוח, כל הנקודות של ישראל היו באדיבותן של נעמה שפיר (9) ושירה בן ברק (4) מעמק יזרעאל.

למרות יכולת התקפית לא טובה של חניכותיה של גלית מוסאי ישראל המשיכה להוביל בזכות החטאות מסמרות שיער של הגרמניות, 20 - 13. הגרמניות ניצלו את יציאתה של שפיר למנוחה על הספסל כדי להתקרב ל19 - 20 ואפילו לעלות ליתרון ראשון למרות חזרתה של שפיר. ארבע נקודות של מעיין דגן שעלתה מהספסל החזירו את ישראל לעניינים, 30 - 23. עוד פעולה טובה של דגן שהסתיימה בשלשה של קרן נחמה וסל מדהים של שפיר על הבאזר קבעו את תוצאת המחצית, 38 - 25.

נעמה שפיר פתחה את הרבע השלישי על הספסל והגרמניות התקרבו עד 35 - 40, ואילצו את מוסאי לקחת פסק זמן. שני סלים יפים של שירה בן ברק הגדילו את ההפרש ל44 - 37. שלושה אסיסטים רצופים של שפיר, שניים לקורל דולב ואחד לבן ברק, קבעו 54 - 42 בסיום הרבע.

למרות שנעמה שפיר לא עלתה לשחק ברבע האחרון, ישראל ברחה כבר ליתרון של 23 נקודות, 74 - 51, עם יכולת טובה של קורל דולב. הגרמניות קלעו שש נקודות רצופות בשתי הדקות האחרונות כדי לצמצם את הפער עד הסיום.

לישראל:
שירה בן ברק 18 נק', 6 חט'
נעמה שפיר 14 נק' (כולן בחצי הראשון, לא שיחקה רבע רביעי)
קורל דולב 12 נק'
קרן נחמה 7 נק'
חן הולצר ומעיין דגן 6 נק' כ"א
אלואיסה כץ 5 נק'
עידית אוריון 4 נק'
שירה שכט 2 נק'







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();