שירה בן ברק



2 - 0 לנערות על גרמניה
ספסל ,20/06/2008

נבחרת הנערות של ישראל רשמה ניצחון שני על נבחרת גרמניה במשחק אימון שנערך בצהרים בוינגייט, 78 – 56. שירה בן ברק הובילה את ישראל עם 18 נקודות.

נבחרת הנערות 78 – נבחרת הנערות גרמניה 56
"הבנות האלה מפתיעות אותי כל פעם מחדש", אמרה בסיום המאמנת גלית מוסאי, אחרי ניצחון שני ברציפות של הקבוצה שלה על נבחרת הנערות של גרמניה אשר הייתה בדרג א' בשנה שעברה. "יש לנו חומר אנושי מדהים, זו נבחרת שרוצה מאד והן עובדות מאד קשה ועושות את כל המאמצים בין הבגרויות, אני מקווה שזו רק ההתחלה אבל בינתיים אני מאד מרוצה", המשיכה מוסאי. לגרמניות, אשר בשורותיהן משחקות שש שחקניות שהיו בנבחרת הקדטיות של גרמניה אשר עלתה לדרג א' בשנה שעברה, היו הרבה פחות סיבות לאופטימיות. "זה הטורניר הראשון שלהן מתוך חמישה", סיפרה מוסאי, "באוגוסט הן יראו אחרת". חדשות נוספות מהמחנה הישראלי – נקבעו קפטניות לנבחרת. ע"פ בחירת השחקניות, הקפטניות הן נעמה שפיר וקורל דולב.

פחות מ24 שעות לאחר שהביסה נבחרת ישראל את האורחות מגרמניה בתוצאה 91 – 58, ערכו הקבוצות משחק שני. גם הפעם הפתיחה הייתה כולה של ישראל שקלעה את שמונה הנקודות הראשונות במשחק לפני שהגרמניות הצליחו לכבוש סל אחרי יותר משלוש דקות. לחץ על כל המגרש של ישראל הוציא את הגרמניות מהמשחק לחלוטין, ישראל סיימה את הרבע ביתרון 21 – 7. הרבה חילופים היו בצד הישראלי והיתרון עלה ל26 – 7 לפני שהגרמניות התעוררו עם פחות משש דקות למחצית. האורחות רצו 14 – 0 כדי לצמק את הפער לארבע בלבד בעוד ישראל נתקעה בהתקפה. אסיסט של נעמה שפיר לשלשה של שירה שכט וחטיפה ולייאפ של שירה בן ברק העבירו לישראל שוב את המומנטום, חטיפה של שפיר וסיום במתפרצת של בן ברק קבעו 33 – 22 בהפסקה.

ישראל המשיכה לרוץ ולהגדיל את הפער ברבע השלישי עם נקודות של שפיר ובן ברק, דקות טובות מאד של עידית אוריון ותרומה יפה מהספסל. הרבע הסתיים בתוצאה 55 – 33. הגרמניות לא ויתרו ופתחו את הרבע האחרון עם שש נקודות רצופות, אבל נקודות מהקו של דורין גבאי ומהלכים יפים של הדר גוטין ושפיר החזירו את ההפרש שוב ל-20 עם שבע דקות לשחק. גם מאיה רייטר וחן הולצר עלו על הלוח, גוטין הוסיפה עוד חטיפה ולייאפ ושלשה של אלואיסה כץ קבעה את תוצאת הסיום.

שתי הקבוצות ייפגשו למשחק שלישי במוצאי שבת בשעה 21:00, באולם הי"א.

קלעו לישראל:
שירה בן ברק 18 נק', 6 חט'
נעמה שפיר 11 נק'
עידית אוריון ושירה שכט 9 נק' כ"א
אלואיסה כץ 8 נק', 6 ריב'
קורל דולב והדר גוטין 6 נק' כ"א
מיטל עובדיה 3 נק'
קרן נחמה, דורין גבאי, מאיה רייטר וחן הולצר 2 נק' כ"א







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();