משחק טוב לשני לוי



משחק אימון: העתודה ניצחה את הנערות
ספסל ,13/06/2008

שתי הנבחרות הצעירות של ישראל נפגשו היום בצהרים למשחק אימון, במסגרת ההכנות לאליפות אירופה. נבחרת העתודה שהובילה בהפרשים קטנים ברוב שלבי המשחק ניצחה 68 – 63.

נבחרת הנערות 63 – נבחרת העתודה 68
יש עוד כמעט חודשיים עד לאליפות אירופה לנערות ופחות מחודש עד לאליפות של העתודה. סגל העתודה מונה כרגע 15 שחקניות, אך צפוי להתקצר ל-12 בקרוב. ב19 לחודש תמריא נבחרת העתודה לטורניר הכנה בנאפולי, איטליה, תחזור ליום אחד בארץ ב-23 ולמחרת תמריא לקרואטיה לעוד שלושה ימים. נבחרת הנערות לעומת זאת תקיים בסוף השבוע הבא מחנה אימונים בוינגייט אשר במסגרתו תארח את נבחרת הנערות של גרמניה.

דליה בושינסקי וגלית מוסאי השתמשו ברוטציות מאד רחבות במשחק וניסו הרבה הרכבים שונים. הפתיחה הייתה של נבחרת העתודה, שעלתה עם יעל אהרונוב, לין גולן, דנה יהלומי, נופר שלום ונועה שור. סלים של יהלומי ושלום וארבע נקודות של גולן העלו את העתודה ליתרון 8 – 0 אחרי שלוש דקות. הנערות עלו עם נעמה שפיר, שירה בן ברק, קורל דולב, שירה שכט ועידית אוריון. הן איבדו הרבה כדורים בפתיחה אבל שכט עם נקודה מהקו שברה את הבצורת ולחץ של הנערות ייצר חטיפה ושלשה של שכט. מהלך של שלוש נקודות של דולב יחד עם חמש נקודות של בן ברק העניקו לנערות יתרון ראשון, 12 – 11. בעתודה ירדו לנוח יהלומי ואהרונוב שכן צוות המאמנים העדיף להשתמש בהן מעט כי הן חוזרות מפציעות. תשע שחקניות שונות בעתודה ועשר בנערות שותפו ברבע הראשון שהסתיים בשוויון 17.

העתודה המשיכה לחגוג בריבאונד התקפה גם ברבע השני אבל לא ניצלה את זה מספיק. כצפוי במשחק אימון שתי הקבוצות סבלו מהחטאות מעצבנות, אבל אסיסט יפה של אהרונוב לשלום וסל נוסף של שלום בצבע העלה את העתודה ל25 – 22. אהרונוב יחד עם רבקה רוס עשו עבודה נהדרת על נעמה שפיר כמעט במשך מחצית שלמה, אבל שפיר השתחררה בשלוש הדקות האחרונות. חטיפה ולייאפ של שפיר, הנקודות הראשונות שלה במשחק, ולאחר מכן שלשה שלה העלו את הנערות ל27 – 25. בעתודה עלתה לשחק לראשונה שני לוי, גולן באסיסט ליהלומי ולוי עם ארבע נקודות הריצו את העתודה ל8 – 1 עד למחצית, ויתרון 33 – 28.

שפיר, שקלעה שש נקודות בשלוש הדקות האחרונות של הרבע השני, המשיכה את המומנטום בתחילת הרבע השלישי. בעוד העתודה איבדה שלושה כדורים רצוף, שפיר עם סל, מהלך של שלוש נקודות ועוד חטיפה וסל העלתה את הנערות ליתרון 35 – 33 ואת עצמה לראש רשימת הקלעיות של המשחק (13 נקודות ברבע). הרבה בלגאן ומאבק על כדורים היה על המגרש בדקות הבאות, העתודה עדיין הובילה 40 – 39 עם 6:30 לסיום הרבע. שפיר חיפשה את הסל ומצאה אותו לעוד ארבע נקודות במהלך ריצת 8 – 0 של הנערות, היא ירדה לנוח ביתרון 47 – 40 ואז היה תורה של העתודה לרוץ. שלום השלימה מהלך של שלוש נקודות מתחת לסל, ורוני בן נון עם ג'אמפ קצר ושלשה על הבאזר קבעה 52 – 49 לעתודה בתום שלושה רבעים.

שתי הקבוצות לא מצאו את הסל בשתי הדקות הראשונות של הרבע האחרון עד ששני לוי הוסיפה עוד שתיים בצבע, ובן נון בדקות טובות שלה קבעה 56 – 50 לעתודה. אסיסטים של שפיר לדולב ולשירה בן ברק לשלשה חתכו את הפער לנקודה, אבל את החדירות שלה ברבע האחרון היא לא הצליחה לסיים בסל ויחד עם יום קליעה לא טוב של עידית אוריון המשחק התחיל לברוח לנערות. גולן התעוררה עם שבע נקודות רצופות לעתודה שקבעו 67 – 62 עם 42 שניות לסיום וסגרו עניין.

קלעו לעתודה:
לין גולן 13 נק'
נופר שלום 12 נק'
שני לוי 11 נק'
רוני בן נון 7 נק'
דנה יהלומי, שירלי שבתאי ורבקה רוס 6 נק' כ"א
יעל אהרונוב 5 נק'
הדס לוי 2 נק'

קלעו לנערות:
נעמה שפיר 23 נק'
שירה שכט ושירה בן ברק 10 נק' כ"א
קורל דולב 8 נק'
עידית אוריון וענבל יערי 4 נק' כ"א
אלואיזה כץ 3 נק'
דורין גבאי 1 נק'







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();