נוער ארצית צפון - פרוויו למחזור ה-26
עידו לפל ,02/05/2008

המחזור האחרון לפנינו, כאשר השאלה היחידה שנשארה פתוחה היא מי מבין גליל ונהריה תלך למבחנים, ומי מהן תרד ליגה בוודאות. רשימת המשחקים בפנים

מ.א עמק הירדן – הפועל ראש פינה
עמק הירדן תרצה לסיים כמו שצריך בבית. ראש פינה תנסה להימנע מעוד הפסד או תבוסה שנוספת לסיבוב השני הכושל שלה.

מ.א משגב – הפועל נצרת עילית
משחק לפרוטוקול של שתי הקבוצות. משגב תרצה לסיים סיבוב שני מצוין בעוד ניצחון ביתי כדי להוסיף טעם מתוק למסע ההישרדות המוצלח. נצרת עילית מסיימת עונה מאכזבת ומתחילה לבנות את הסגל לעונה הבאה שעשויה להיות קשה יותר.

הפועל גלבוע/עפולה ב' – מ.כ מעלות/כפר ורדים
מפגש נוסף בין קבוצות שסיימו את העונה. הראש של שחקני גלבוע כבר נמצא בטורניר חברות הילדים שהתחיל בסוף השבוע, אבל המשחק מול המוליכה והעולה החדשה יחזיר אותם לפוקוס מתוך כוונה לא לתת לאורחים לחגוג באולם בעין חרוד. כפר ורדים לעומת זאת, תנסה לשמור על המאזן המושלם מול קבוצותיה של גלבוע/עפולה.

מכבי "משה" חיפה – הפועל גלבוע/עפולה א'
בשתי הקבוצות מתכוננים לשנה הבאה. שחקני גלבוע/עפולה א' יערכו הופעת פרידה לפני גיוסם של כל השמיניסטים ליחידות המובחרות. זיו בן צבי שבעונה הבאה אמור להיות שחקן משמעותי בגלבוע/עפולה יבוא להראות את הפונטציאל הגדול שלו בביקור נוסף בביכורים.

הפועל מ.א הגליל העליון – הפועל צפת
בגליל עליון יודעים שהם לא תלויים בעצמם, אך למרות זאת מוכרחים להשיג ניצחון מול צפת החלשה על מנת להשאיר סיכוי כלשהו. צפת לעומת זאת, לא הופיעה למשחקי החוץ האחרונים, וסביר להניח שגם אם תופיע לא תקשה על גליל להשיג את הניצחון החשוב

הפועל קריית טבעון – הפועל עירוני נהריה
טבעון, שאיבדה גם את הסיכוי התאורטי לאליפות, יודעת שהמקום השני בטבלה מובטח. בנהריה לעומת זאת, יודעים שהפסד יוריד אותם ליגה, בעוד שניצחון ישלח אותם למבחנים, ויעשו הכל על מנת להשיג אותו. שחקני נהריה מאמינים כי הם מסוגלים לנצח בטבעון, למרות שעד היום אף קבוצה לא עשתה זאת, ולנו רק נשאר לקוות כי הקבוצה הביתית תעשה הכל על מנת לנצח.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();