נוער ארצית צפון - פרוויו למחזור ה-25
עידו לפל ,25/04/2008

הליגה כמעט ומסתיימת, ותמונת האלופה והיורדות מתחילה להתבהר, כפר ורדים תנסה להבטיח את האליפות, משגב, נהריה וגליל ינסו להינצל מירידה.

הפועל צפת – הפועל עירוני נהריה
צפת, שלא הופיעה למשחקי החוץ האחרונים שלה, לא צפוייה להקשות על נהריה, שתשיג ניצחון חשוב במאבקי התחתית, בין אם על המגרש, ובין אם בזכות אי הופעתה של צפת.

הפועל גלבוע/עפולה א' – הפועל מ.א הגליל העליון
בגלבוע/עפולה מתחילות כבר ההכנות לעונה הבאה, לאחר שהעונה הנוכחית כבר הסתיימה למעשה. למרות זאת, השחקנים ירצו להתאושש מהפסד המפתיע בנהריה במחזור הקודם וזאת על חשבונה של הגליל העליון, הנפגעת העיקרית מההפסד הקודם של גלבוע/עפולה, שיודעת שניצחון הוא קריטי על מנת שלא לרדת ליגה.

מ.כ מעלות כפר ורדים – מכבי "משה" חיפה
כפר ורדים, שתחזור לשחק מול קהל לאחר זמן ממושך, תרצה לחגוג את האליפות מול הקהל הביתי. כל שדרוש לה לשם כך הוא ניצחון על חיפה, שמצידה סיימה את העונה, אך תבוא במטרה לנסות ולהפריע לשחקני כפר ורדים.

הפועל נצרת עילית – הפועל גלבוע/עפולה ב'
מפגש בין שתי קבוצות להן לא נותר על מה להילחם. נצרת עילית תרצה להוכיח שבביתה היא עדיין קבוצה חזקה, בעוד שגלבוע תנסה לשפר מעט את מיקומה בטבלה.

הפועל ראש פינה – מ.א משגב
כמו רוב הליגה, גם ראש פינה סיימה למעשה את העונה, ורק מחכה לפתיחת עונת בגדי הים. במשגב לעומת זאת, יודעים שניצחון במחזור הקרוב ישאיר אותם בליגה בוודאות, בעוד שהפסד עלול לסבך אותם לקראת המחזור האחרון.

מ.א בקעת בית שאן – הפועל עמק הירדן
מפגש נוסף בין קבוצות שסיימו את העונה. בית שאן תנסה לסיים את העונה בטעם טוב, בעוד שעמק הירדן תנסה להציג לשם שינוי יכולת משביעת רצון גם מחוץ לאולמה הביתי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();