נוער ארצית צפון - מחזור 24
עידו לפל ,14/04/2008

כפר ורדים מנצחת בגליל, וכמעט ונוגעת באליפות. נהריה גוברת על גלבוע/עפולה, ופותחת את מאבקי התחתית. תוצאות בפנים.

מ.א גליל-עליון 56 - מ.כ מעלות/כפר ורדים 62
נצחון חוץ קשה אך מתוק לכפר ורדים, שהושג בעיקר בזכות רבע אחרון מצויין. בכפר ורדים יודעים שהאליפות נמצאת עכשיו במרחק נגיעה, ועליהם לנצח משחק אחד בלבד מתוך השניים שנשארו להם. בגליל לעומת זאת, צריכים להיות מודאגים, מכיוון שאיום הירידה נעשה ממשי מרגע לרגע.

הפועל עירוני נהריה 79 – הפועל גלבוע/עפולה א' 74
ניצחון ענק לנהריה, שנותן לה אוויר לנשימה במאבקי התחתית.

מכבי 'משה' חיפה 84 – הפועל נצרת עילית 69
נצחון בית מתוק לחיפה, שככל הנראה יאפשר לה לסיים את העונה במקום הרביעי.

הפועל גלבוע/עפולה ב' 59 – הפועל ראש פינה 49
נצחון חשוב לגלבוע, שמרחיק אותם ממאבקי התחתית באופן סופי.

מ.א משגב 83 - מ.א בקעת בית שאן 63
משגב הגיעה למשחק בידיעה ברורה כי היא חייבת ניצחון כדי להיות רגל וחצי בהישארות בליגה. בית שאן פתחה את המשחק בשלשה של יואב ויינטרוב, אך משגב החזירה ב-11 נק' רצופות .ב"ש החטיאה זריקות נוחות ומשגב סיימה את הרבע הראשון ב-18-6 עם הרבה התלהבות.
הרבע השני היה אופרה אחרת, אביחי מדר , המצטיין הערב בשורות בית שאן , התחיל לצלוף (12 נק' ברבע השני), לא קיבל מספיק כבוד מהגנת משגב ובקעת בית שאן צימקה לאט ובנחישות האת הפער עד ל32-26 20 שניות לסיום הרבע . סל של מיכאל אוקס עם הבאזר סגר את הרבע הגרוע של משגב על 34-26 לטובתה במחצית.
ברבע השלישי משגב פתחה בתנופה ועלתה כבר ל-50-36 עם נק' של תומר ניימרק ודודי ויצמן. מכאן התחילה התעוררות של בית שאן בראשותם של מדר ושל אור יעקבי שקלע רק שתי נק' במחצית הראשונה והסתבך בבעית עבירות, שנגמרה בתוצאה 53-45 למשגב לקראת הרבע האחרון וסיימה רבע מאוזן מבחינת התוצאה.
את הברבע האחרון פתחה משגב בידיעה שאסור לה להסתבך במשחק צמוד. אלמוג יעיר עוד צמצם ל-53-47, אבל משם משגב לא הסתכלה אחורה, 4 נק' עונשין של אור גורלי (2 מהן כתוצאה של מעבירה טכנית של מדר), סלים של איתי קדם ודודי ויצמן ושלשה של מיכאל אוקס העלו ל66-50 , 5 דקות לסיום . בית שאן עוד ניסו לחץ על כל המגרש אבל 13 נקודותיו של אור יעקבי ברבע האחרון נענו ע"י אור גורלי ומיכאל אוקס, שבנקודות משלהם סגרו את הסיפור ואת המשחק על 83-63 , והתבשרו על התוצאה מנהריה שמשאירה את מאבק ההישרדות חי עד המחזור האחרון .

למשגב: דודי ויצמן 22, תומר ניימרק 20, אור גורלי 12 (10 ברבע האחרון), מיכאל אוקס 10 , עומר ששתיאל 6, ניצן מוקמאל 5, איתי קדם 4, שחף כרמלי ורון וינר 2 כ"א. כן שותפו אסף גיל ואיתי שמיר.
בבקעה בלטו: אביחי מדר 20 נק' ואור יעקבי 18.

הפועל קריית טבעון - צפת






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();