גלית מוסאי, תאמן את הנערות



מינויים חדשים לנבחרות הנשים הצעירות
ספסל ,07/01/2008

ועדת הנשים המליצה לאיגוד הכדורסל על מינוין של שתי מאמנות לנבחרת הצעירות. דליה בושינסקי מונתה למאמנת נבחרת העתודה וגלית מוסאי למאמנת נבחרת הנערות. את נבחרת הקדטיות ימשיך להדריך רוני קאן.

כולנו זוכרים את הזכייה של נבחרת העתודה באליפות אירופה דרג ב' ב2005 בהנהגת שי דורון, אך בקיץ האחרון גילתה הנבחרת שהחיים בדרג א' בלי השחקניות שהעלו את הנבחרת מדרג ב' קשים מאד. הנבחרת סיימה את האליפות במקום הלפני אחרון וירדה חזרה לדרג ב'. מאיר אליהו, שהדריך את נבחרת העתודה בשלוש השנים האחרונות יעבור להיות עוזר מאמן נוסף בנבחרת הבוגרת, ובמקומו מונתה דליה בושינסקי, מאמנת מכבי אשדוד בליגת העל זו העונה השנייה, למאמנת נבחרת העתודה.

"אני שמחה מאד, זה אתגר גדול בשבילי לקדם את שחקניות נבחרת העתודה ולהכשיר אותן לנבחרת הבוגרת", אמרה בושינסקי. בין השחקניות המובילות של הנבחרת צפויות להיות ליאל אוחנון, לין גולן, יעל אהרונוב, קרין אגסי ושחקניות שעלו מהנערות – דנה יהלומי, מורן שטרית ועוד. עוזרה של בושינסקי יהיה ויטו גיליץ', מאמן ותיק במחלקת הנערות של אליצור חולון.

גלית מוסאי, שהייתה עוזרת המאמן של אלי רבי בנבחרת הבוגרת בעונה שעברה ומאמנת שנים רבות במחלקת הנערות של רמה"ש, תדריך את נבחרת הנערות. הנערות סיימו במקום השישי באליפות דרג ב' בשנה שעברה. "אני שמחה שנתנו לי להוביל את נבחרת הנערות, המטרה שלי היא להמשיך את דרך העבודה של נבחרת הקדטיות, לפתח ולקדם את השחקניות," אמרה מוסאי. "צריך להשקיע בדור העתיד על מנת להוציא כמה שיותר שחקניות לנבחרת הבוגרת, אני הרבה שנים בגילאים האלה ואני מאמינה שהצוות ייתן את המקסימום על מנת לשפר את השחקניות", הוסיפה. עוזר המאמנת של מוסאי יהיה יריב גולד דרומי, ומאמן הכושר הוא איתן שמואלביץ'. בין השחקניות הבולטות של הנבחרת אמורות להיות נעמה שפיר, קורל דולב, עידית אוריון ומאיה איסרוב.

את נבחרת הקדטיות שסיימה אליפות מוצלחת מאד בקיץ האחרון במקום הרביעי ימשיך להדריך רוני קאן, עוזרו יהיה אייל שחורי המאמן כיום את מכבי רעננה יונתן בנערות ב' לאומית. את הקדטיות יובילו אביגייל כהן, יובל גונן לוי ובר גילינסקי








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();