מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
אליפות אירופה לגברים
עורכים: safsal

סלובניה אלופת אירופה

זה לא היה סוף מתוכנן, או סוף ידוע מראש, אבל אם יש מגיע בכדורסל - האליפות הזו פשוט הגיעה לנבחרת של איגור קוקושקוב, שסוגרת טורניר מושלם עם ניצחון 93:85 על סרביה, עם הצגה של גוראן דראגיץ'. בקרב על המקום השלישי גברה ספרד על רוסיה.


צעד אחד קדימה: סרביה בגמר
אחרי ההדחה אשתקד בחצי הגמר, סרביה חוזרת למאבק על התואר מול סלובניה. משחק מצויין בהובלה של הסרבים הסתיים בניצחון 79:87 כשההפרש כבר היה הרבה יותר נמוך. הגמר: יום ראשון.

יורובאסקט: סלובניה היממה את ספרד

מי היה מאמין שמסע הקסם של הנבחרת הסלובנית יגיע עד לגמר היורובאסקט. חבורת דראגיץ'-דונצ'יץ' לא מצמצה גם נגד אלופת אירופה, היוצאת, וניצחה 92:72 בדרך למדליה היסטורית. ביום ראשון גם נדע באיזה צבע.


כמו פעם: רוסיה וסרביה בחצי

קאמבק ענק של רוסיה במחצית השנייה סידר לה ניצחון על יוון וכרטיס לחצי הגמר. סרביה לא התקשתה מול איטליה, וחגגה גם היא העפלה לארבע הגדולות. השתיים יפגשו ביניהן ביום שישי בערב.


יורובאסקט: ספרד וסלובניה בחצי

גרמניה הצליחה לתת פייט לספרד הבלתי נגמרת של סרג'יו סקריולו, אבל זה הספיק למחצית אחת. סלובניה ולטביה נפגשו לדו-קרב אדיר, בסיומו דראגיץ' ודנוצ'יץ' עשו את שלהם בדרך לחצי גמר היסטורי. מחר: יוון - רוסיה, איטליה - סרביה.


יורובאסקט: רוסיה הדיחה את קרואטיה
הושלמה תמונת העולות לרבע גמר אליפות אירופה. טורקיה מתחה את ספרד למול הקהל הביתי, לטביה לא התקשתה מול מוטנגרו, סרביה גברה על הונגריה.

יורובאסקט: צרפת וליטא בחוץ

היום הראשון של משחקי שמינית גמר היורובאסקט הסתיים עם שתי הפתעות גדולות, כשגרמניה הדיחה את צרפת ויוון הדהימה את ליטא, סגנית אלופת אירופה. ביתר המשחקים: סלובניה דילגה על אוקראינה, איטליה גברה על פינלנד.



cker();