מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
נבחרת ישראל גברים
עורכים:

הפעם זה נגמר בהפסד
נבחרת הגברים של ישראל שוב נראתה רע, אבל הפעם במקום קאמבק ברבע האחרון, הציגה התפרקות. אסטוניה הצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי במחצית השניה אותו לא שמטה עד לניצחון 62:78.

קיבלו מנדט: ישראל גברה על בריטניה
כשהיא במאזן של ניצחון והפסד, התייצבה ישראל למשחק בית קריטי מול נבחרת בריטניה, במסגרת המחזור השלישי של מוקדמות אליפות העולם. הבריטים כבר הוליכו ביתרון דו ספרתי, אך ריצה נהדרת ברבע השלישי הפכה את היוצרות בדרך לניצחון שני. פניני, לימונד, האוול ובן-שימול הצטיינו, בכורה מוצלחת ליובל זוסמן.

נבחרת הגברים גברה על אסטוניה
המשחק הראשון בעידן עודד קטש הפגיש בין ישראל ואסטוניה לבית המוקדם של מוקדמות אליפות העולם. אחרי מחצית ראשונה חורקת, הנבחרת הישראלית השתלטה על המשחק וברחה לניצחון 68:88.

היום: הנבחרת במוקדמות אליפות העולם
בשקט יחסי ובלי הרבע רעש וטררם, נבחרת ישראל תארח מחר את אסטוניה (14:00, היכל קבוצת שלמה) למשחק הראשון במסגרת טורניר מוקדמת אליפות העולם. בלייזר וזיו נופו ברגע האחרון.

ספרד ורוסיה עדיין מושלמות
משחקי החצי השני של היום השלישי באליפות אירופה (בתים ג' ו- ד') נערכו אמש, וכמו בבית הישראלי ובמקבילו - הרבה מאוד שאלות עדיין נשארו פתוחות. קצת על משחקי אמש. הערב יתקיימו משחקי "היום הרביעי" בכל ארבעת הבתים. הערב (21:30) ישראל תפגוש את גיאורגיה. קודם לכן תפגוש ליטא את אוקראינה וגרמניה את איטליה.

ניצחון ראשון גם לאוקראינה
גיאורגיה, שהפתיעה במחזור הפתיחה את ליטא, רושמת הפסד שני ברציפות ומאבדת אחיזה בין ארבע הראשונות. ליטא ניצחה את איטליה בקרב על המקום הראשון. בבית המקביל: נצחונות לסלובניה, פינלנד וצרפת.

איטליה ממשיכה בשלה
בבית הישראלי: איטליה של מסינה המשיכה בשלה וגברה על אוקראינה, גרמניה גברה על גיאורגיה וסיבכה עוד יותר את מאבקי המיקום. בבית המקביל - ניצחונות לצרפת, סלובניה ופולין.


cker();