מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ישראלים במכללות
עורכים:

מכללות: התחילו משחקי הקונפרנס
אחרי פגרת החגים התחילו טורנירי הקונפרנס גם אצל מיכל ששון ודור סער שהצטרפו לירדן דנן וירדן גוט.דור סער בכושר נהדר השלימה 3 משחקים רצופים של מספר נקודות דו ספרתי והובילה לשני ניצחונות. ששון שממשיכה את העונה הטובה שלה נפצעה בשבוע שעבר ומיד קבוצתה ספגה הפסד לכן כבר הלילה עם מסיכה על פניה צפויה לחזור ולשחק. אקארד ו-וינדזור התאוששו מתקופה פחות טובה עם ניצחון חשוב השבוע.

ישראלים במכללות: סיכום שבועי
איגור קולושוב קלע השבוע 29 נק', טי ג'יף ליף עם דאבל ו2 ניצחונות. ניצחונות גם לירדן דנן, רומן סורקין וספסנר וייס, הפסד לעידו פליישר, מוחמד בן ערישה עדיין פצוע וקאי פרידמן לא שותף.

ליגיונרים: סיכום שבוע
קולושוב שומר על יציבות, רומן סורקין ממשיך לנצח, טי ג'י ליף עולה למקום השני. ספנסר וייס ועידו פליישר רושמים הפסדים ומעט דקות לקאי פרידמן. סיכום השבוע של הישראלים במכללות

ישראלים במכללות: סיכום שבועי
ניצחון לספסנר וייס על עידו פליישר, סורקין ממשיך במומנטום, קולשוב מצטיין אבל רייס מפסידה, ומי יעצור את ליף וUCLA?

ישראלים במכללות: סיכום שבועי
ליף וקולשוב ממשיכים להציג יכולת טובה במדי קבוצתם, סורקין עם דקות משחק משמעותיות לראשונה העונה, וההוואי של פליישר ממשיכה לנצח.

ד"ש מארה"ב
פינת הליגיונרים המתגלגלת פותחת עונה נוספת, כאשר במרכז הישראלים בליגות המכללות בדיוזיון 1 ו2: השנה משחקים 6 ישראלים בליגת המכללות. 5 שחקנים בליגה הבכירה (D 1) ואחד בליגת המשנה (D 2).

ליגיונרים: השכלה רחבה
לא פחות מחמישה שחקנים בעלי אזרחות ישראלית ישחקו השנה בדיויזיון 1 של ליגת המכללות האמריקאית. כבר הרבה זמן שלא היתה כמות כזאת נכבדת של ישראלים בליגת המכללות הבכירה, ולספסל נשאר רק לאחל להם בהצלחה.


cker();