צילום: מוטי קלינגר



הפעם אין קאמבק, הגביע אדום
אורלי קלינגר ,08/03/2010

הגביע חוזר לרמת השרון. האדומות במשחק מצוין הובילו כבר ב-17 הפרש במהלך הרבע השלישי כאשר פלנט פירסון נפצעה ולא חזרה למגרש עד לרבע האחרון. בלעדיה, רמלה בקאמבק מרשים חזרה למשחק והגיעה עד לשוויון ברגעי ההכרעה אבל רמה"ש עמדה בלחץ והניפה בסיום, 69 – 65.
כל התגובות מהמגרש - כאן
גלריית תמונות מהמשחק


אלקטרה רמת השרון 69 – אליצור רמלה 65
סטט' מלאה
מה לא היה לנו במשחק הזה? רמה"ש הציגה כדורסל יפה הרבה בזכות משחק מצוין של הישראליות שלה והובילה מבאזר לבאזר. ההפרש עלה לדו ספרתי ברבע השלישי, אז נפגעה פלנט פירסון ועצרה את נשמתם של כל הנוכחים באולם. זו הייתה אותה כתף בה היא עברה שני ניתוחים ורק חזרה לשחק לפני חודשיים. בלעדיה רמלה בהנהגת נואל קווין חזרה לתמונה, וקיבלה את פירסון בחזרה לרבע רביעי מורט עצבים. ההפרש נמחק כלא היה והתוצאה הייתה שוויון 62 עם ארבע דקות לסיום, אבל רמה"ש הייתה זו שקיבלה החלטות טובות יותר ונאחזה בניצחון, גביע שישי לרמת השרון.

רמלה ניצחה ביציעים מהרגע הראשון, עם קהל שעומד כל הזמן ושר, למרות תוכן השירים המכוער. אבל על המגרש המאמנת של האדומות ישבה נוח כמו הקהל שלה, ויכלה לחייך יותר. רמה"ש עלתה ליתרון 7 – 2 מהיר עם פתיחה מצוינת של אמברוסיה אנדרסון, שקלעה ברבע כמעט כמו רמלה. רמלה צימקה ל14 – 16 עם נקודות במשחק מעבר של פלנט פירסון ונואל קווין, אבל לא הצליחה להכניס כדורים לגבוהות מול האזורית האדומה שסגרה את הצבע מצוין וההפצצות מבחוץ לא נכנסו. רמה"ש שלטה בריבאונד, כניסה של יעל אהרונוב ייצרה חמש נקודות מהירות ויחד עם עוד כמה סלים של אנדרסון וסאם קבעו 23 – 14 אחרי 10 דקות.

רמת השרון המשיכה לשמור מצוין ברבע השני ומנעה מרמלה לייצר משחק פנים. גיגי כבשה שלשה ראשונה לרמלה שצימקה ל19 – 23, אבל רמלה הצליחה לייצר רק שלושה סלי שדה ברבע כולו. למזלן הן הגיעו המון לקו, מסבכות בעבירות את ווהן, לויצקי וסלווין בדרך. אחרי שש זריקות עונשין שהפכו לשלוש נקודות הפער צומק ל24 – 27, ארבע דקות להפסקה. רמת השרון סיימה את הרבע טוב יותר עם הישראליות שייצרו 13 מ15 הנקודות ברבע. דורי, לויצקי ואהרונוב הגדילו ל33 – 25 תוך דקה. רמלה המשיכה להגיע לקו וגם קיבלה לייאפ במתפרצת מפירסון כדי לצמק ל32 – 33 בלבד ולהקפיץ את הקהל, אבל האדומות השתיקו אותן. לויצקי ענתה בשלשה עם המון קור רוח ודורי קברה עוד שתיים מרחוק כדי לקבוע 38 – 32 בהפסקה.

המצב של רמלה החמיר משמעותית לפני שהוא השתפר. רמה"ש המשיכה לברוח עם חמש נקודות יפות של מירב דורי, 45 – 32 תוך שתי דקות וקצת. במהלך הבא פלנט פירסון נפצעה בכתף ימין במאבק על מיקום מול קיה ווהן ונפלה לפרקט לדקות ארוכות. רמה"ש המשיכה לברוח עם סל של לויצקי ועוד שלשה של דורי, 50 – 33, שש דקות לסיום הרבע. עם פירסון עדיין על הרצפה מאחורי הסל, רמלה התחילה לשחזר את הקאמבק מחצי גמר הגביע. הן התחילו מכמה קליעות עונשין ואז הצליחו לייצר כמה סלים במשחק מעבר, לייאפ של לאסון וייד השלים ריצת 13 – 2 וקבע 46 – 52 בלבד בתום שלושה רבעים. רמה"ש מצידה ייצרה רק שתי נקודות מהקו בשש הדקות האחרונות של הרבע, איבדה הרבה יותר מדי כדורים ודי נראתה כמו נתניה של הרבע האחרון בחצי הגמר. אבל היה לה עוד רבע.

רמלה המשיכה את הקאמבק עם דקות מצוינות של קווין וחזרתה של פירסון למגרש שהכניסה לרמלה הרבה אנרגיה ובעיקר הקלה. קווין עם שתי שלשות וסל השלימה את הקאמבק וקבעה שוויון 62, ארבע דקות לסיום, אבל רמלה לא הצליחה לקחת את ההובלה. ווהן התחילה להחזיר לרמה"ש על המשחק הפושר שלה וסיימה שני מהלכים בצבע בעוד רמלה איבדה כדור וההפרש חזר לארבע. איבוד נוסף וזריקה רעה לשלוש של ג'קסון הרחיקה עוד יותר את הגביע, ההפרש עלה ל68 – 62 אחרי שתי נקודות של סלווין מהקו (היחידות שלה במשחק). סאם הצילה כדור היישר לידיים של לוסון ווייד מחוץ לקשת והיא חתכה לפתע את ההפרש לשלוש בלבד, 45 שניות על השעון. רמה"ש איבדה כדור אבל היו לה שלוש עבירות לתת עם 25 שניות לשחק, הן לא ביצעו פאול ולוסון ווייד זכתה למבט לא רע מעבר לקשת 12 שניות לסיום. הפעם זה היה בחוץ ורמה"ש החזיקה מעמד.

לרמה"ש:
אמבורסיה אנדרסון 18 נק'
מירב דורי 14 נק'
שרי סאם 11 נק'
קיה ווהן 10 נק'
קטיה לויצקי ויעל אהרונוב 7 נק' כ"א
לייני סלווין 2 נק'

לרמלה:
אדוויג לוסון ווייד 17 נק'
פלנט פירסון ונוואל קווין 16 נק' כ"א
דיאנה ג'קסון ושמרית גיגי 7 נק' כ"א
אינה גורביץ' 2 נק'






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();