צילום: מוטי קלינגר


גביע שישי לרמה"ש - התגובות
אורלי קלינגר ,08/03/2010

"זו לא פעם ראשונה שאנחנו מנצחות במאני טיים, לא היה חשש וחרדה כשהן חזרו", אמרה אוסטפלד. "זה היה כמו שני מסמרים שנכנסו חזק בארון", אמר אייזנברג על השלשות של אנדרסון. "ברור שדאגתי שאחמיר את הפציעה", אמרה פלנט פירסון שסיכנה כתף אחרי שני ניתוחים.
כל התגובות - בפנים

צילום: מוטי קלינגר

אורנה אוסטפלד: "שיחקנו נגד יריבה מאד קשוחה, מאומנת ומנוסה. כל שחקנית שם יכולה להגיעה לטופ של אירופה. מה שניצח את המשחק היה מה שמנצח לנו משחקים כל השנה, משחק קבוצתי. אם שחקנית אחת פחות טובה, אחרת מתעלה. זה לא משחק ראשון שאמברוסיה מנצחת לנו בשלשות שלה. היינו בבעיית עבירות קשה אבל יש לנו ספסל עמוק עם שחקניות טובות שעשו עבודה מצוינת, אני חייבת לציין גם את מירב דורי שעשתה עבודה מצוינת בהגנה ועשתה את המנה שלה בנקודות, שמאד חשובה לנצח משחקים. זו לא פעם ראשונה שאנחנו מנצחות במאני טיים, לא היה חשש וחרדה כשהן חזרו, זה כבר קרה לנתניה. אני רק יכולה להצטער שאני צריכה להתמודד מול רמלה, ושני מאמנים נהדרים שעוברים השפלות בעיתונים מראש העיר.ההתבטאויות של יואל לביא נתנו לנו מוטיבציה גדולה. אי כבוד למאמנים שווה לאי כבוד לכדורסל נשים, לתת כסף זה לא מספיק צריך לכבד את השחקניות ואת המאמנים. שנה אחת מנצחים, שנה אחת מפסידים, כדורסל לא בדיוק הולך לפי מהלכים של ראש עיר כזה או אחר. אני מצטערת עבור הצד השני, רועי ונועה חברים טובים.
אין לנו הרבה זמן לשמוח, יום חמישי כבר מתחילה סדרת חצי הגמר מאד קשה. נצטרך להרים את השחקניות, לא נרצה לוותר על הביתיות שנאבקנו עליה כל השנה."

רועי אייזנברג: "עברנו משהו לא נעים במשפחה וקיוויתי שהגביע יוכל להוציא אותי מהצער. לפני חמישה ימים יצאנו מבור עמוק ולקחנו את המשחק בציפורניים, היום זה לא הספיק. שתי שלשות ענקיות אנדרסון נתנו בסופו של דבר לרמה"ש את המשחק כי באותם רגעים המומנטום היה איתנו. זה היה כמו שני מסמרים שנכנסו חזק בארון ונתנו בסופו של דבר די בצדק את הגביע לרמה"ש. הן שיחקו יותר טוב, אנחנו נזכרנו מאוחר מידי. אני רק מצטער על זה שנשארתי בסוף בלי פסקי זמן, 25 שניות הייתי צריך פסק זמן כדי להוציא מהחצי, לקחנו שלשה לא מחויבת עם הרבה זמן על השעון"

מירב דורי: "אני חושבת הקבוצה שהייתה טובה יותר לאורך כל המשחק ניצחה. אני מרגישה שהגיע לנו, עבדנו מאד קשה כל השנה בשביל הרגע הזה, וגם בשביל האליפות שאני מקווה שנעשה בהמשך. זה לא היה קל, רמלה שיחקו טוב ונלחמו, אני שמחה שבסוף דברים הלכו לקראתנו וניצחנו. מאד מרגש אותי הגביע ראשון שלי, הרגשה מדהימה. זה כיף".

אמברוסיה אנדרסון: "שמרתי אנרגיה לרבע הרביעי, לא לא באמת. פשוט לא כפיתי דברים. לקחתי מה שההגנה נתנה לי. הרפנו קצת כשהובלנו ב-17 ופלנט נפצעה אבל התעשתנו, זה מה שמייחד את הקבוצה הזו. תמיד יש מי שתתעלה ברגעים כאלה. מירב, שרי, כולן".

לייני סלווין: "לא, זה לא הקטע החדש שלי, ממש לא [לקלוע רק בדקה האחרונה בגמר גביע]. התרגשתי כל השבוע, הייתי מוכנה, סתם לא הצלחתי היום כמו שקיוויתי. כשהן חזרו לא הצלחנו לקלוע, הן נלחמו חזק אחרי שפלנט יצאה, אבל ניצחנו וזה כל מה שחשוב".

פלנט פירסון: "לא חזרתי למשחק, רק עליתי על המגרש. לא עשיתי כלום. ברור שדאגתי שאני אחמיר את הפציעה, למה עליתי? כי כולם רצו שאחזור אז עשיתי מה שיכולתי".


דיאנה ג'קסון: "הצלחנו לחזור כששיפרנו את האגרסיביות, עבדנו מאד קשה בשביל לחזור מ-17 הפרש. פשוט נגמר לנו הדלק בשתיים שלוש דקות האחרונות, כבר לא היה לנו כוח".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();