המשחק הבא
 אליצור ברק נתניה :נגד
28/05/2008 :תאריך
פינסקר :אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

עירוני קרית אתא
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה עירוני קרית אתא 96 - מכבי קרית גת 91

"לניצחון הזה לא תהיה השפעה על הטבלה"

ברק פלג, מאמן עירוני רעננה, שיצאה לקריית אתא וחזרה עם ניצחון גדול במשחק המרכזי של המחזור, מנמיך ציפיות. גיא קנטור מספר מה עבד בניצחון על באר שבע, יניב בורגר מספר מה פחות עבד מהצד שלו, וכמה מילים גם מהמושבה וזיסמן. הערב, במשחק השלמה למחזור, תארח מגדל העמק את הוד השרון. עירוני ר"ג תפגוש את נהריה במסגרת משחקי שלב א' בגביע.


אולי הפעם?

שלא מבחירה, פיינליסטית השנתיים האחרונות נפרדה בקיץ כמעט מכל השחקנים שהובילו אותה עד לסדרת הגמר, ונאלצה לבנות את הכל כמעט מחדש. זיו ברתנא הגיע מהגליל כדי לקחת פיקוד, והרים מסביב סגל צעיר שמעניין יהיה לראות אם יצליח להתחבר ולשחזר את הישגי העונות האחרונות. הפוטנציאל ישנו, אבל עדיין מוקף בסימני שאלה.


זר שני לקריית אתא: שון גלובר

פיינליסטית השנתיים האחרונות, שנפרדה מסקיפ מיילס ושמרה על דאליס ג'ויינר מצאה לעצמה זר חדש לעונה הקרובה: הפורוורד שון גלובר ששיחק אשתקד בליגה הראשונה בדנמרק. ברתנא: "מרוצה מהסגל שבנינו, ממשיכים לחפש חיזוק ישראלי".


לאומית: הצעירים באים

גל גילינסקי, גל ויונטה, סול לשם, תומר שוקרון, תום סלוצקי, אליה סרור ועוד כמה צעירים יותר, צעירים פחות, שמצאו להם קבוצות בלאומית לעונה הקרובה. אבל לפני כל אלה - יש לנו גם חתיכת חוב רציני לסגור מקריית אתא, שאיכשהו נעלם בין השורות בנבכי האתר. זה יהיה ארוך, יאללה בואו נתחיל.

כהן סבן נשאר בכפ"ס, שגיב דוד עולה לאתא

שניים מהצעירים המוכשרים בליגה סימנו לעצמם מטרות לעונה הקרובה. עדי כהן סבן ינסה להוביל את הפועל כפר סבא כמה שיותר גבוה לפני שהוא קופץ למדרגה הבאה. שגיב דוד מצטרף לסגל הנהדר שהולך ונבנה בקריית אתא, ששוב - מכוונת ללכת עד הסוף.

מתחמשים: מטלון בקריית אתא

אל ירין איינהורן, שעלה לאחרונה לקבוצה הבכירה של הקריות הצטרף אמש גם נועם מטלון, מהישראלים המחוזרים בליגה, שינסה להוביל את קריית אתא לגמר שלישי ברציפות. גם רועי יחיא חתם בקבוצה וימשיך לעונה נוספת.

איינהורן מצטרף לאתא

בקריית אתא מעבירים הילוך בכל הקשור לתהליך הבנייה המחודשת ומצרפים את ירין איינהורן, שחקנה של מכבי הוד השרון בעונה החולפת. איינהורן: "מרגיש מעולה ומוכן לעבור לקבוצה גדולה ששואפת לעלות ליגה".

אחרי 5 שנים בגליל: ברתנא באתא

אחרי 5 עונות נהדרות בגליל - מצטרף זיו ברתנא לפיינליסטית מהשנתיים האחרונות, אותה יקווה להצעיד העונה מקום אחד למעלה יותר. ברתנא: "מצטרף לנבחרת מנצחת, האתגר העומד בפנינו גדול".

ג'ורדן לואיס יורד דרומה

גם בבאר שבע מתחילים לעבוד. הקבוצה של יניב בורגר מצרפת לשורותיה את הפורוורד ג'ורדן לואיס, ששיחק בשנתיים האחרונות בקריית אתא, איתה העפיל פעמיים ברציפות לגמר הפלייאוף. לואיס: "הגעתי כדי להתקדם למועדון גדול".

גלבוע/גליל בליגת העל אחרי 52:68 במשחק 5
אחרי שנה אחת בלבד חוזרת גלבוע/גליל לליגת העל עם נצחון גדול בבית 52:68. לאחר שכל קבוצה ניצחה בחוץ, גלבוע/גליל ידעה לשמור על הבית במשחק החמישי ולהשלים נצחון 2:3 בסדרת הגמר. מלבד ג'וליאן מילס ותומר גינת, אף אחד לא הגיע למשחק בקרית אתא, בצד האדום ארבעה שחקנים בדאבל פיגרס. כל התגובות ממשחק 5