מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
כדורסל 3*3
עורכים:

3*3: הנוער נעצר ברבע
נבחרת הנוער הפסידה 11:21 לנבחרת ספרד וסיימה את חלקה באליפות אירופה. הספרדים שלטו במשחק כבר מההתחלה, נהנו הרבה מזריקות עונשין וסגרו את הסיפור תוך פחות מ9 דקות.

3*3: הנוער ברבע
גם נבחרת הנוער יצאה לדרך עם משחקי הבית המוקדם היום באליפות אירופה 3*3. הנבחרת גבר על אוקראינה והפסידה לצרפת, סיימה שניה בבית ותפגוש ברבע הגמר את ספרד (יום ראשון). הנערות סימו את דרכן עם 2 הפסדים

3X3: הנערות סיימו עם שני הפסדים
ביום הראשון של אליפות אירופה ב-3X3 נערכו משחקי בתים א' ו-ד'. ישראל ששובצה בבית ד' התמודדה נגד צרפת ורוסיה. ההגרלה הקשה הכניעה את הנבחרת שסיימה עם שני הפסדים ועוד לפני יום המשחקים השני סיימה את דרכה באליפות. רעות מסילתי בלטה עם 10 נקודות מתוך ה-12 שקלעה הנבחרת בשני המשחקים.

3X3: אנחנו באליפות אירופה
נבחרת הנערות עשתה את זה קשה, אחרי הפסד ברבע הגמר לפולין, ושוויון במשחק המכריע 6 דקות לסיום...הכרטיס לאליפות היה נראה מתרחק, אבל פיניש חזק של 9-1 סידר לנבחרת שלנו את הכרטיס האחרון לאליפות שתתקיים בספטמבר. בנוער עשו זאת קל יותר עם ניצחון ברבע הגמר על בריטניה ובהמשך ניצחון על צרפת בחצי הגמר. תמיר שילר סיים כמלך הסלים.

3X3: הנערות מרחק ניצחון מאליפות אירופה
נבחרת הנערות של ישראל פתחה את היום בהפסד לצרפת אך עלתה לשלב הבא בזכות ניצחון גדול על אסטוניה. כעת זקוקה הנבחרת לניצחון אחד כדי להעפיל לאליפות והוא יכול להגיע מחר ב-15:40 נגד פולין אם תנצח. במקרה של הפסד תעבור למשחקי הדירוג ושם תנסה להשיג את הכרטיס האחרון במשחק מכריע.

3X3: הנערות והנוער ייאבקו על אליפות אירופה

2 הנבחרות הצעירות של ישראל ב-3X3 תפתח בשבת, את מוקדמות אליפות אירופה כש-13 קבוצות יתמודדו בהונגריה על 6 כרטיסים לאליפות אירופה שתתקיים בתחילת ספטמבר. אל שובל אור שלום שכבר התמודדה בטורניר דומה לפני שנה יצטרפו רוני גולדין, יעל סטולרמן וזוהר לופטין. נטע קרומר מחליפה את ויטו גיליץ ותאמן את הנבחרת. בבנים טל חדד, תמיר שילר, אפי טיומקין, אלירן חדד.


נשים 3X3: שני הפסדים בשלב המוקדם

במוקדמות אליפות אירופה שנערכו בצרפת, התמודדה נבחרת הנשים ב-3X3 על מקום באליפות. לרוע המזל ההגרלה שיבצה את הנבחרת הישראלית ב"בית המוות". הנבחרת היתה שקולה למארחת ונכנעה בקושי 17:14, אך ההפסד לסרביה סגר את הסיפור. בעקבות שני הפסדים נקבע שהנבחרת הישראלית לא תעפיל לרבע הגמר ועקב כך גם לא תשתתף באליפות אירופה.



cker();