מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
כיסאות גלגלים
עורכים:

הערב: גמר גביע בכיסאות גלגלים
בשיחזור מדוייק של גמר הגביע וגמר הפליאוף מאשתקד, גם השנה מחכה לנו קלאסיקו בין הדאבליסטית איל"ן ספיבק ר"ג לבין היריבה המוכרת בית הלוחם חיפה. לפני המשחק יערך טקס הוקרה לרועי רוזנברג שפורש מהנבחרת אחרי שנים רבות.

עשהאל שאבו מצטרף להמבורג
שחקן נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים והאלופה איל"ן ספיבק ר"ג ישחק בעונה הבאה בליגה הגרמנית החזקה. "כל הצלחות האלו דרבנו אותי לצאת ולהצליח גם בכדורסל האירופי".

כיסאות גלגלים: הנבחרת תשחק על 7-8
נבחרת הגברים הפסידה לפולין 89:72 אחרי שלא הצליחה לשחזר את היכולת שהציגה מול הולנד וגרמניה. הנבחרת תשחק היום (חמישי) מול נבחרת איטליה כשהיא חייבת ניצחון כדי להגיע לאליפות העולם.

כיסאות גלגלים: הנבחרת במשחקי הדירוג
נבחרת הגברים בכיסאות גלגלים עמדה יפה ברבע הגמר מול הולנד החזקה, אבל לא הצליחה לאיים אל הניצחון. 18 נקודות של אלון דור און הספיקו רק להפסד מכובד 63:49. לנבחרת מחכה היום משחק מול פולין על כרטיס לאליפות העולם.

כיסאות גלגלים: הנבחרת רביעית
נבחרת הגברים בכיסאות גלגלים הפסידה היום לגרמניה 55:85, וסיימה במקום הרביעי. בשלב רבע הגמר מחכה הולנד שהפתיעה את ספרד וסיימה ראשונה בבית המקביל.

כיסאות גלגלים: הנבחרת ברבע
נבחרת הגברים של ישראל גברה על נבחרת ליטא 65:54 וסיימה את שלב הבתים במקום הרביעי. הנבחרת משחזרת את ההישג מלפני שנתיים גם אז העפילה ל8 האחרונות, ושומרת על סיכוי לזכות בכרטיס לאליפות העולם.

כיסאות גלגלים: עוד תבוסה לנבחרת
שוב משחק מול יריבה עדיפה הסתיים בתבוסה כואבת לנבחרת הגברים באליפות אירופה בכיסאות גלגלים. הפעם זה נגמר ב43:86 מול נבחרת בריטניה. מחר צפוי משחק יותר נח על הנייר - מול שוודיה.


cker();