מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
אליפות אירופה עד גיל 20 גברים
עורכים:

ספסל: הפודקאסט
שליח ספסל לאליפות אירופה עד גיל 20 איתמר יצחקי מסכם את הישג של נבחרת העתודה מנקודת מבט שלו. על התרומה של עודד קטש, על היכולת הנהדרת של תמיר בלאט וכמובן על המשכיות שחייבת להגיע אחרי הישג המדהים. האזנה נעימה!

עתודה להצלחה (?)
כולנו מתרגשים מאוד מההישג הנהדר של נבחרת העתודה של עודד קטש. הכישרון, היכולות, האופי המיוחד ובעיקר השכל. אבל חשוב לזכור שהאליפות הזו צריכה לשמש מנוף לפיתוח השחקנים ופיתוח הענף. יש כאן מומנטום שראשי הענף והשחקן הישראלי חייבים לנצל, אחרת יהיה לאליפות הזו טעם נפגם. טור סיכום אליפות.

סוף המסע: ישראל נכנעה ליוון בגמר.
למרות פתיחה טובה ופער קטן יחסית בהפסקה, החניכים של קטש התקשו למצוא את הסל. במחצית השנייה כבר נגמר הכוח והיוונים ברחו לניצחון 65:56. ולמרות זאת, אנו מלאי גאווה על טורניר מלא השראה שהוכיח - השחקן הישראלי כאן. תמיר בלאט נבחר לחמישיית הטורניר.

ספסל: הפודקאסט
פודקאסט מיוחד על ההישג של נבחרת העתודה ולקראת משחק הגמר הערב: על הרכז תמיר בלאט, רועי הובר, על הגבוהים של הנבחרת ועל הפתעה של הסגל בדמות של אריאל נבון, ועוד.

מי שמאמין לא מפחד - ישראל בגמר
2000, 2004, 2017. נבחרת העתודה של ישראל מעפילה לגמר אליפות אירופה שלישי בתולודתיה- האם הפעם זה יגמר בניצחון? משחק ענק של ישראל לא נתן לצרפת סיכוי, בדרך לניצחון 52:74. מחר, 21:15, מול יוון.

אל תעירו אותנו מהחלום: העתודה בחצי הגמר
לראשונה מאז 2005, נבחרת העתודה הישראלית תעלה ביום שבת לחצי גמר אליפות אירופה. עוד משחק מצויין של נבחרת העתודה של ישראל הסתיים בניצחון גדול, 74:54 על איסלנד. הנבחרת שלטה במשחק לכל אורכו, ושמטה את היתרון פעם אחת בלבד. משחק מצויין של אריאל נבון שהוביל יחד עם תמיר בלאט את קלעי הנבחרת.

מסע הקסם נמשך: ישראל ברבע הגמר
לאחר שלב מוקדמות מושלם, פגשה נבחרת העתודה של ישראל את איטליה החזקה בשלב ההצלבה, בידיעה שניצחון מעלה אותה לרבע הגמר ומבטיח לה את המקום בדרג א'. הפסד – והולכים למשחקי ההישרדות. החניכים של עודד קטש הובילו ברוב שלבי המשחק ולמרות לחץ גדול הוכיחו המון בגרות וקור רוח. נתנאל ארצי הצטיין. היריבה ברבע הגמר - איסלנד, שהביסה את שבדיה.


cker();